اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورجمشیدیان:

یادواره شهدا منادی وحدت در جامعه باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: یادواره شهدا منادی وحدت در جامعه بوده و بخش‌های مختلف اجتماعی در این زمینه سهیم باشند.

یادواره شهدا منادی وحدت در جامعه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در جمع دبیران یادواره‌های شاهد آذربایجان‌شرقی خواستار توجه به ابعاد معنوی در برگزاری یادواره‌های شاهد شد. 
وی اظهار کرد: در برگزاری یادواره‌های شهدا باید مردمی بودن مورد توجه خاص قرار گیرد و از تک‌روی در این زمینه و اختلاف‌آفرینی خودداری شود.
وی ادامه داد: یادواره‌ها باید در هر محلی که برگزار می‌شود، منادی وحدت باشد.
فرمانده سپاه عاشورا، با انتقاد از برگزاری یادواره‌ها براساس روش‌های تکراری و خسته‌کننده گفت: باید توجه داشت که یادواره شهدا با مجالس ختم یکسان نیست و استفاده از روش‌های نوین در این زمینه ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هنرمندان جوان و متعهدی در استان وجود دارند که می‌توان در برگزاری یادواره شهدا از این توان استفاده شود.
فرمانده سپاه عاشورا، بر عظمت برگزاری یادواره شهدا تاکید کرد و گفت: یادواره شهدا باید معظم بوده و در دعوت از مردم و مسئولان به عظمت جلسات توجه شود.
وی، خواستار هماهنگی در برگزاری یادواره شهدا شد و گفت: همراهی ائمه جمعه و جماعات، سپاه، بنیاد شهید و مسئولان فرهنگی در برگزاری یادواره‌های شهدا مورد توجه باشد.
پورجمشیدیان تاکید کرد: در یادواره شهدا توجه به کارهای ماندگار ضرورت دارد و اثرات هنری و فرهنگی ماندگار مانند کتاب و آثار فرهنگی در این زمینه مورد توجه باشد.
فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در برگزاری یادواره شاهد برگزاری کلاس‌های جانبی و کارگاه‌های آموزشی فرهنگی نیز می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: جمعیت تاثیرپذیر از یادواره شهدا نباید محدود به کسانی باشد که در محل حاضر هستند بلکه این تاثیرگذاری باید گسترده و عمیق باشد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول