اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سوادکوه خبر داد:

اعزام 380 دانش‌آموز سوادکوهی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: 380 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام 380 دانش‌آموز سوادکوهی به اردوی راهیان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، یارعلی درزی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور این شهرستان با اشاره به اعزام 380 دانش‌آموز پسر در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان داشت: ‌130 نفر از این دانش‌آموزان از بخش شیرگاه و 250 نفر از بخش مرکزی سوادکوه هستند.
وی از حضور صد درصدی دانش‌آموزان درس آمادگی دفاعی در این اردو خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته 40 درصد دانش‌آموزان به این اردو اعزام شده بودند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه تصریح کرد: مدت این اردو شش روزه است و دانش‌آموزان در گروه‌های 10 نفره به آموزش و بازدید می‌پردازند.
وی از برگزاری مراسم بدرقه برای دانش‌آموزان خبر داد و گفت:‌ مراسم بدرقه دانش‌آموزان راهیان نور با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.
درزی از حضور روحانیون کاروان در این اردو خبر داد و یادآور شد:‌ برگزاری نماز جماعت، مراسم ادعیه و مناجات و سخنرانی‌های مذهبی بخش دیگری از برنامه‌های این اردو را تشکیل می‌دهد.
فرماندار سوادکوه نیز در ادامه جلسه با اشاره به اینکه اعزام برای مناطق عملیاتی جنوب به صورت عام و خاص انجام می‌شود، گفت: ‌اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی به منظور آشنایی آنان با دلاورمردی‌های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود.
عزیز باقری با تاکید بر اینکه همه ادارات و نهادهای شهرستان باید زمینه حضور این دانش‌آموزان را فراهم کنند،گفت: ‌تهیه بسته‌های فرهنگی و توجیه مربیان و همراهان برای ایجاد فضایی صمیمی و معنوی باید در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول