اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 10 اتوبوس؛

نخستین کاروان راهیان نور قم به مناطق جنگی اعزام شد

خبرگزاری فارس: نخستین کاروان راهیان نور ویژه دانش‌آموزان پسر از قم در قالب 10 اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شد.

نخستین کاروان راهیان نور قم به مناطق جنگی اعزام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزان و فرهنگیان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم در حاشیه اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از قم اظهار کرد: در مرحله اول 420 نفر از دانش‌آموزان پسر ناحیه سه قم به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
محمدعلی مختاران با بیان اینکه 10 اتوبوس از قم به سمت این مناطق مقدس حرکت می‌کند، عنوان کرد: 10 راوی روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند و همچنین در هر اتوبوس چهار فرهنگی حضور دارد.
وی در خصوص برنامه‌های این سفر اضافه کرد: زیارت یادگارهای شهدای دوکوهه، عملیات رمضان شهدای شلمچه، یادمان فتح المبین و سد کرخه از جمله برنامه‌ها و بازدیدهای این سفر است.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزان و فرهنگیان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه تا پایان سال جاری 12 هزار دانش‌آموز از استان قم به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند، گفت: تاریخ اعزام این کاروان‌ها از 15 مهر تا 15 اسفند ماه سال جاری است.
وی در خصوص هدف از اعزام این کاروان‌ها اظهار کرد: هدف از این کار آشنایی نسل چهارم انقلاب اسلامی با ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و آشنایی بیشتر این نسل با فرهنگ ایثار و شهادت است.
اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی پسران با حضور فرماندهان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) و مدیران آموزش و پرورش استان انجام شد و مهدی مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) و امین جعفری مدیر‌کل آموزش و پرورش استان قم در جمع دانش آموزان پسر اعزامی سخنرانی کردند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول