اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه ناحیه شهرکرد:

راهیان‌نور ظرفیت‌سازی در قبال هجمه فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه ناحیه شهرکرد گفت: راهیان‌نور فرصتی مناسب برای ظرفیت‌سازی در قبال هجمه فرهنگی دشمنان است.

راهیان‌نور ظرفیت‌سازی در قبال هجمه فرهنگی دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حاتم ریاحی بعدازظهر امروز در مراسم اعزام سومین کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی در شهرکرد اظهار داشت: سومین کاروان راهیان نور با شعار" از مدرسه تا مدرسه " به تعداد 450  نفر از دانش‌آموزان کلاس دوم دبیرستان و معلمان شهرستان شهرکرد به‌منظور آشنایی با رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
وی با بیان اینکه در طول برگزاری این اردو مسابقات فرهنگی نیز اجرا می‎شود، افزود: بیان خاطرات و نقش‌آفرینی ایثارگران، ثبت خاطرات و برگزاری مراسم‌های معنوی از جمله دعا، زیارت عاشورا و نمازهای جماعت برخی از برنامه‌های این اردو است.
ریاحی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور، گفت: تبیین جنگ نرم و دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور، تطبیق عینی آموزه‌های ذهنی دانش‌آموزان در درس آمادگی دفاعی با واقعیات از مهم‌ترین اهداف برگزاری کاروان‌های راهیان نور بسیج دانش‌آموزی است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه ناحیه شهرکرد ایجاد ارتباط معنوی میان نسل‌های حماسه‌ساز دیروز با جوانان پر نشاط امروز را از دیگر این اهداف برشمرد و افزود: هر کس به این سرزمین مقدس می‌آید دلبستگی بیشتری به انقلاب و نظام اسلامی پیدا می‌کند و برای پاسداری از ارزش‌های میهن مصمم‌تر می‌شود.
وی اضافه‌ کرد: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور حرکتی ارزشمند در انتقال مبانی فکری انقلاب و فرهنگ شهادت به جوانان است که باید با تمام توان تقویت شود.
ریاحی همچنین راهیان نور را فرصتی مناسب برای ظرفیت‌سازی در قبال هجمه فرهنگی دشمنان دانست و افزود: حضور جوانان در سرزمین راهیان نور می‌تواند آنها را با حماسه‌های رزمندگان، مفاهیم ایثارگری آنان و شهدا که روزی در این بیابان‌ها و درون سنگرهای پر از خاک و سنگ مقاومت کردند و در برابر دشمنی چند کشور استکباری جهان ایستادند، آشنا کند.
وی راهیان نور را دارای بالاترین، خالص‌ترین و موثرترین مبانی شهدا بیان کرد و گفت: جوانان در راهیان نور تاریخ انقلاب را با چشم جان خود درک کرده و بهترین فرصت را نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود دارند.
ریاحی ادامه داد: در این برهه زمانی که هجمه همه‌جانبه دشمنان در قالب سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای جوانان ما را مورد هدف قرار داده است، اینچنین برنامه‌هایی آنان را در برابر این هجمه‌ها مصون می‌دارد.
سومین کاروان دانش‌آموزان دوم دبیرستان ناحیه شهرستان شهرکرد به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول