اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

راهیان نور بهترین شیوه برای انتقال فرهنگ شهادت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب از برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به عنوان بهترین شیوه برای فرهنگ سازی و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و نوجوان یاد کرد.

راهیان نور بهترین شیوه برای انتقال فرهنگ شهادت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور شهرستان بناب اظهار داشت: با توجه به اینکه برگزاری دوره‌های قبلی این اردوها برای دانش‌آموزان رضایت‌بخش بوده است، بنابراین برنامه‌ها باید به صورت متمرکز و مستمر ادامه یابد تا جوانان ما با گذشته «فرهنگ مقاومت» کشورمان بیشتر آشنا شوند.
وی همچنین افزود: با وجود اختصاص اعتبار لازم توسط دولت دهم در دو سال اخیر برای برگزاری این اردوها، اما این اعتبار کافی نیست و سایر ادارات باید به سپاه و آموزش و پرورش کمک کنند.
مدیر آموزش و پرورش بناب نیز از اعزام 900 دانش‌آموز پسر مدارس بناب به اردوی راهیان نور در طول دو ماه آینده خبر داد.
محرم حسن‌زاده در جلسه هماهنگی اردوی راهیان‌ نور دانش‌آموزی شهرستان بناب افزود: این تعداد دانش‌آموز طی دو مرحله در 24 مهرماه و 18 آبانماه در قالب دو کاروان 450 نفری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
وی هدف از برگزاری این اردوها را تحول بخشیدن به آموزش درس آمادگی دفاعی مقطع دوم متوسطه، تعالی و ترویج روحیه ایثار و از خود گذشتگی و آشنایی نسل نوجوان کشور با آثار و ارزش‌های دوران پرافتخار دفاع مقدس عنوان کرد.
وی اظهار داشت: اثربخشی و کیفی کردن اردو با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب هدف مهمی است که در این مأموریت بزرگ دارای اهمیت است و در این راستا نیازمند همکاری و تعامل ادارات و ارگان‌های مختلف هستیم.
حسن‌زاده تصریح کرد: اردوی دانش‌آموزی دختران مقطع متوسطه نیز در بهمن ماه و اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش بناب در پایان با بیان این مطلب که هماهنگی مراحل ثبت‌نام، سازماندهی، اسکان و خودروها انجام شده است، گفت: در خصوص برنامه‌های فرهنگی، تغذیه و خودروهای سبک و آمبولانس نیازمند همکاری ادارات هستیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول