اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در6 ماهه امسال صورت گرفت:

بازدید بیش از 144 هزار نفر از اماکن تاریخی و باستانی گلستان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: از ابتدای سال 1390 تا پایان شهریور ماه، 144 هزار و 363 نفر از اماکن تاریخی، فرهنگی و باستانی گلستان دیدن کردند.

بازدید بیش از 144 هزار نفر از اماکن تاریخی و باستانی گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: استان گلستان هر ساله میزبان مسافران و گردشگران بی‎شماری است که از بناها و اماکن تاریخی و گردشگری این منطقه بازدید می‎کنند.
وی ادامه داد: گروه‎های آموزشی و تورهای استان‌گردی، تورهای دانش‎آموزی و دانشجویی، از دیگر گروه‌های بازدیدکننده از جاذبه‎های تاریخی و دیدنی این استان هستند و موزه‌های این استان نیز در طول سال پذیرای این گروه‎ها است.
عباسی خاطرنشان کرد: موزه گرگان و کاخ موزه گرگان و همچنین بنای تاریخی گنبدقابوس در شش ماهه اول امسال، پذیرای 275 بازدید کننده خارجی بوده که تعداد 59 نفر از موزه گرگان، 93 نفر از کاخ موزه گرگان و 123 نفر نیز از بنای تاریخی گنبدقابوس دیدن کردند.
وی همچنین اذعان داشت: از تعداد بازدیدکننده‌های اماکن تاریخی و باستانی این استان در نیمه اول سال، 37 هزار و 727 نفر از موزه گرگان، 36 هزار و 74 نفر از کاخ موزه گرگان و 70 هزار و 562 نفر از بنای تاریخی گنبد قابوس بازدید کرده‎اند.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان اظهار امیدواری کرد: با معرفی هر چه بهتر جاذبه‎های تاریخی و باستانی این استان، شاهد رونق صنعت گردشگری و جذب گردشگران و مسافران بیشتر به نگارستان ایران باشیم.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول