اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی:

توسعه گردشگری روستای کندوان نیازمند تعامل بین بخشی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی، تعامل مناسب میان سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف با یکدیگر و با مشاوران و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را اساسی‌ترین گام در راه پیشرفت گردشگری استان و به ویژه روستای تاریخی کندوان دانست.

توسعه گردشگری روستای کندوان نیازمند تعامل بین بخشی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرخ مسجدی در جلسه رونمایی از تارنمای اینترنتی منطقه نمونه گردشگری روستای تاریخی کندوان ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: طرح ایجاد مناطق نمونه گردشگری، با توجه به توانمندی‌های بالای آذربایجان شرقی به لحاظ جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، یکی از طرح‌های چشمگیر در حوزه گردشگری به شمار می‌آیند که برای رسیدن به مرحله بهره‌برداری به توجه ویژه و کارشناسی نیاز دارد.
مسجدی افزود: تامین زیرساخت‌های اولیه طرح‌هایی از این دست نیز بیش از پیش نیاز به تعامل و هماهنگی میان سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط و همکاری آنها با اجراکنندگان طرح دارد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موقعیت و شرایط مناسب روستای تاریخی کندوان برای جذب گردشگر خاطر نشان کرد: روستای توریستی کنداون به لحاظ معماری و به لحاظ جریان داشتن زندگی محلی در آن یکی از روستای منحصر به فرد در دنیا به شمار می رود و همین امر مسئولیت ما را در قبال این منطقه بیشتر می‌کند.
وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حوزه گردشگری و به خصوص ایجاد مناطق نمونه گردشگری گفت: اجرایی نمودن طرح جامع این منطقه نیاز به مطالعات دقیق و اجرای سریع و مناسب دارد تا به امید خدا این طرح بتواند تحولی بزرگ در زمینه جذب گردشگر به منطقه کندوان ایجاد کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول