اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بهشهر خبر داد:

شناسایی 46 نقطه گردشگری در بخش مرکزی بهشهر

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی بهشهر از شناسایی 46 نقطه گردشگری در این بخش از شهرستان خبر داد.

شناسایی 46 نقطه گردشگری در بخش مرکزی بهشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، عبدالله ریاحی شامگاه دوشنبه در جمع دهیاران بخش مرکزی با اشاره به وجود 28 روستا در این بخش اظهار داشت: بستر کار در همه روستاها وجود دارد و دهیاران پرتلاشی داریم که هماهنگی و ارتباط خوبی با بخشداری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و شوراهای اسلامی دارند.
وی درباره موقعیت جمعیتی بخش مرکزی گفت: حدود 40 هزار جمعیت در دو شهر رستمکلا و خلیل شهر و حدود 14 هزار نفر در روستاهای بخش داریم همچنین بخش مرکزی 107 شورای اسلامی، 58 مسجد، 40 پایگاه مقاومت بسیج، 256 شهید، 27 آزاده و بیش از یک‌هزار و 500 جانباز، حدود 5 هزار و 200 دانش آموز و 52 تعاونی روستایی دارد.
ریاحی با اشاره به تنوع محصولات کشاورزی در این بخش، خاطرنشان کرد: حدود 32 هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی زیر کشت انواع محصولات هستند و کشاورزان خوبی هم داریم بطوریکه سال گذشته گندم کار نمونه و پرورش دهنده ماهی نمونه کشوری را از روستاهای حسین آباد و امیرآباد داشتیم.
بخشدار مرکزی بهشهر با بیان اینکه همه اعتبارات بنیاد مسکن در بخش مرکزی جذب شده و در هفته دولت هم صد در صد پروژه‌های کلنگ‌زنی یا افتتاح شده از این بخش بود، گفت: فرصت و فضا برای کار و فعالیت بسیار است اما بودجه‌های و اعتبارات اندک هستند.
ریاحی با اشاره به شناسایی 46 نقطه گردشگری در بخش مرکزی، تصریح کرد: با مدیریت و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این مناطق می‌توانیم موجبات رشد و توسعه اقتصادی را فراهم آوریم.
مشکل نبود ماشین حمل زباله در مناطق پایین دست، مشکلات جمع آوری آب‌های سطحی، همکاری نکردن برخی دستگاه‌های اجرایی با دهیاران از جمله مشکلاتی بود که ریاحی در همایش دهیاران بخش مرکزی عنوان کرد.
وی در پایان از مدیرکل امور روستایی مازندران درخواست کرد کف اعتباری 20 میلیون تومانی برای دهیاری‌های بخش مرکزی بهشهر اختصاص دهد.
انتهای پیام/خ30
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول