اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب در کارگروه گردشگری صورت می‌گیرد؛

واگذاری 10 کانون گردشگری در چهارمحال‌وبختیاری

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح واگذاری 10 کانون گردشگری در این استان خبر داد.

واگذاری 10 کانون گردشگری در چهارمحال‌وبختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیمان فاضلی پیش ازظهر امروز در نشست کارگروه گردشگری این استان اظهار داشت: بررسی مسائل و مشکلات مناطق نمونه گردشگری شلیل، گندمان، چغاخور، باباحیدر و سیاسرد موجب تسهیل روند خدمات‌رسانی به گردشگران می‌شود.
وی بر ضرورت اجرای طرح‌های گردشگری در این استان تأکید کرد و گفت: در سال ‌جاری مسافران بسیاری از استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان، تهران و مازندران به این استان ورود داشته‌اند که در صورت ارائه خدمات بهینه به گردشگران شاهد رشد روزافزون مسافران ورودی به این استان خواهیم بود.
فاضلی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این استان، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌ها و مناطق دیدنی چهارمحال و بختیاری، این استان قابلیت جذب گردشگر و تبدیل شدن به یکی از استان‌های مقصد گردشگری را داراست.
سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بر همین اساس لازم است تا با استفاده مطلوب‌تر از ظرفیت‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها به افزایش تقاضای سفر در این استان بیش از پیش توجه شود.
وی با اشاره به اینکه این استان دارای قابلیت طبیعت‌گردی و تفرجگاهی بسیار مطلوبی است، عنوان کرد: مسافرت به این استان نباید تنها معطوف به تعطیلات نوروز باشد، بلکه سفر باید در تمام ایام طول سال از طریق هموطنان به این استان صورت گیرد.
فاضلی اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: احداث هتل در روستای ایل بیگی، چشمه مایک، سرآسیاب ناغان از جمله طرح‌هایی است که در این استان باید اجرایی شود.
وی تصریح کرد: چگونگی تامین زیرساخت‌های ضروری مناطق گردشگری شامل آب، برق، گاز، تلفن و جاده بحث و بررسی شد.
فاضلی با اشاره به اینکه طرح واگذاری کانون‌های گردشگری این استان با اولویت 10 کانون مورد بررسی قرار گرفت، افزود: مقرر شد این طرح به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول