اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر سابق ایران در واتیکان:

گردشگری حلال بهترین ابزار شناساندن معارف اسلامی است

خبرگزاری فارس: سفیر سابق ایران در واتیکان گفت: در خلال گردشگری حلال می‌توان معارف بلند و عمیق اسلامی را به دیگران شناساند.

گردشگری حلال بهترین ابزار شناساندن معارف اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی عبدخدایی اظهار داشت: همان‌طور که جمهوری اسلامی ایران از نظر انقلاب پیشگام بیداری در جهان اسلام بوده، باید از نظر تبیین ارزش‌های اسلامی و عمل بدان هم پیشگام باشد.
وی با اشاره به اینکه برخی از کشورها و شرکت‌های اسلامی با تهیه غذای حلال توانسته‌اند در کشورهای غربی نیز نفوذ کنند و پیشرفت‌های اقتصادی فراوانی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: با ایجاد مراکز تفریحی سالم و دینی می‌توان کشورهای دیگر را در زمینه گردشگری دینی جذب و ساماندهی کرد.
سفیر سابق ایران در واتیکان، گردشگری دینی را سیاحتی که در آن حدود دینی رعایت شود، ذکر کرد و افزود: تشرف به مراکز زیارتی و سیاحتی که در آن فرهنگ دینی رعایت شود، گردشگری دینی اطلاق می‌شود.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: آستان قدس رضوی یکی از مهم‌ترین مراکز دینی است بنابراین باید در زمینه اسلام و تشیع حرف اول را در جهان بزند.
وی ادامه داد: بارگاه منور رضوی باید محور تبلیغات دینی در جهان اسلام باشد به نحویی که بتوان ندای اسلام را با محتوای بسیار غنی توسط دانشمندان و مبلغان برجسته از این مرکز دینی به گوش جهانیان رساند.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول