اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‎گیرد:

بهره‎برداری از 3 واحد گردشگری درگلستان

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‎گذاری و طرح‎های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: سه پروژه دیگر در حوزه سرمایه‎گذاری گردشگری استان، آماده بهره‎برداری و ورود به چرخه صنعت گردشگری می‌شود.

بهره‎برداری از 3 واحد گردشگری درگلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، اسماعیل عسگری اظهار داشت: نظر به اهمیت سرمایه‎گذاری در حوزه‎های مختلف گردشگری این استان و توسعه این صنعت در نگارستان ایران، سه پروژه گردشگری دیگر به واحدهای این صنعت در گلستان افزوده خواهد شد.
وی با اشاره به این پروژه‎ها، خاطرنشان کرد: فاز اول طرح واحد اقامتی و پذیرایی در ناهارخوران گرگان از جمله این پروژه‎ها است که با میزان سرمایه‎گذاری 56 میلیارد ریال (سهم آورده سرمایه‎گذار به مبلغ 9 میلیارد ریال و تسهیلات 39 میلیارد ریال) به بهره‎برداری خواهد رسید.
عسگری اذعان داشت: از دیگر پروژه‎هایی که به زودی آماده خدمت‎رسانی به مسافران و گردشگران خواهد شد، فاز اول مجتمع خدمات رفاهی و بین راهی شرکت ارگ پردیسان است که شامل رستوران، نمازخانه و سرویس‎های بهداشتی است و با میزان سرمایه‎گذاری 10 میلیارد ریال که 4 میلیارد ریال آن سهم آورده و 6 میلیارد ریال تسهیلات، به بهره‎برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: همچنین راه‎اندازی سفره خانه سنتی شاهینی در گرگان، با میزان سرمایه‎گذاری2 میلیارد و 200 میلیون ریال( یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات و 700 میلیون ریال سهم آورده سرمایه‎گذار) از دیگر پروژه‎های قابل بهره‎برداری است.
عسگری یادآور شد: 19 هتل، 12 میهمانپذیر و 56 واحد پذیرایی (بین‎راهی، رستوران، مجتمع پذیرایی و...)  در استان گلستان فعالیت دارند که در طول ایام سال به گردشگران و مسافران خدمات ارائه می‎کنند.
 معاون سرمایه‎گذاری و طرح‎های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به راه‎اندازی این طرح‎ها هم‎زمان با عید سعید غدیر خم، اظهار امیدواری کرد: با تکمیل و راه‎اندازی این گونه پروژه‎ها و حمایت از سرمایه‎گذارن این عرصه، ضمن توسعه صنعت گردشگری در این استان، شاهد به بهره‎برداری رسیدن پروژه‎های آتی بخش گردشگری و توسعه و رونق اشتغال و کاهش ضریب بیکاری در گلستان باشیم.
انتهای پیام/ص330
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول