اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی و عمرانی شهرداری باقرشهر:

پروژه‌های عمرانی باقرشهر به سمت شکوفایی است

خبرگزاری فارس: مدیر فنی و عمرانی شهرداری باقرشهر با اشاره به پروژه‌های عمرانی باقرشهر گفت: پروژه‌های عمرانی باقرشهر به سمت شکوفایی است.

پروژه‌های عمرانی باقرشهر به سمت شکوفایی است
امیرمحسن مولوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران به پیشرفت پروژه‌های عمرانی باقرشهر اشاره کرد و مهم‌ترین پروژه‌های زیربنایی واحد فنی و عمرانی شهرداری در سال 90 را ساختمان مرکزی شهرداری، طرح تعریض محور اصلی (تهران قم) و کمربندی غربی باقرشهر اعلام کرد.
مدیر فنی و عمرانی ضمن اشاره به فعالیت‌های چشمگیر عمرانی شهرداری برای تامین رفاه شهروندان در طی سنوات گذشته، از احداث و تکمیل برخی پروژه های‌ شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری در سال جاری در راستای طرح تکریم ارباب رجوع طرح اجرای ساختمان مرکزی شهرداری را در دستور کار خود قرار داد. 
وی با بیان اینکه این طرح به‌ منظور رفع معضلات اجتماعی و ترافیکی در محل فعلی ساختمان شهرداری و همچنین تجمیع دوایر شهرداری تصویب و مقرر شد ساختمان مرکزی شهرداری در مدخل ورودی باقرشهر روبه‌روی شهرسنگ و با توجه به سهولت دسترسی شهروندان از طریق محور اصلی و کمربندی شرقی باقرشهر در زمینی به مساحت 16 هزار مترمربع و با زیربنای 10 هزار و 182 مترمربع در شش طبقه به صورت هرمی و با رعایت نکات ایمنی و اصول فنی و در نظر گرفتن تمام مباحث مقررات ملی ساختمان برای خدمات‌دهی شهروندان احداث شد که این امر با شروع عملیات اجرایی و با اعتبار اولیه 50 میلیارد ریال از روزهای پایانی سال 1388 آغاز شد. 
مولوی در ادامه به طرح تعریض محور اصلی تهران‌ـ قم (بلوار غدیر) اشاره کرد و گفت: محور اصلی تهران‌ قم (بلوار غدیر) که یکی از راه‌های مهم اتصال تهران و شمال کشور به شهرهای جنوبی است که ما همواره شاهد تردد بسیاری از وسایل نقلیه سنگین و سبک از هسته مرکزی شهر بوده و هستیم و همچنین همجواری با مرقد مطهر امام راحل، بهشت زهرا (س)، کارخانجات و کارگاه‌های مختلف تردد را در محور اشاره شده سنگین و در پاره‌ای از مواقع با معضلات ترافیکی مواجه می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: طرح تعریض محور تهران قم (بلوار غدیر) در دستور کار واحد فنی عمرانی قرار گرفت و طرح احداث لاین کندرو با اعتبار اولیه 5 میلیارد ریال در فاز اول در دست اجراست که با اجرای این طرح علاوه بر تأمین امنیت ترافیکی دسترسی‌های محلی سبب تسهیل در عبور و مرور می‌شود. این طرح دارای دو لاین رفت و برگشت با عرض کلی 76 متر و طول نهایی طرح 3.5 کیلومتر است. 
مدیر فنی و عمرانی شهرداری باقرشهر در پایان از در دستور کار بودن اجرای طرح کمربندی غربی باقر شهر حد فاصل سه‌راه خیرآباد تا پل بهشت زهرا (س) خبر داد و تصریح کرد: با اتمام مطالعات وتهیه طرح اولیه پس از رفع معارض و تملیک املاک واقع در مسیر اجرای طرح عملیات اجرایی آن در حدفاصل خیابان توریست تا پل بهشت زهرا (س) به طول 450 متر و اعتبار اولیه 7 میلیارد ریال در فاز نخست آغاز شده که با اجرای این طرح دسترسی خودروهای سنگین کارخانجات، شهر سنگ و کارگاه‌های مختلف بدون تداخل با معابر شهری موجب تسهیل در عبور و مرور و بهبود ترافیک شهری می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول