اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ایران:

کیفیت‌بخشی پروژه‌های عمرانی اولویت آزمایشگاه مکانیک خاک است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ایران با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بازوی توانمند دولت در امر کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی است، گفت: ارشاد در ساخت و ساز با بهترین کیفیت مهم‌ترین هدف این آزمایشگاه در سراسر کشور است.

کیفیت‌بخشی پروژه‌های عمرانی اولویت آزمایشگاه مکانیک خاک است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالمجید نژادصفوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید آزمایشگاه مکانیک خاک کردستان که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در اداره راه و ترابری در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: کنترل و توسعه کیفی بر توسعه کمی مقدم بوده و در سالی که به نام جهاد اقتصادی مزین است، باید توان و تلاش خود را در توسعه کیفی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی بکار بگیریم.
وی با بیان اینکه بالا بردن کیفیت در پروژه‌ها و به حداقل رساندن مسائل تخریبی از مهم‌ترین اهداف آزمایشگاه مکانیک خاک است، افزود: وظیفه و رسالت اصلی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک تلاش در راستای ارتقای کیفیت سازه‏ها و پروژه‏های عمرانی به منظور افزایش عمر مفید و ایمنی بیشتر استفاده‌کنندگان و حفظ سرمایه‏های ملی است.
مدیرکل حوزه مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ایران با بیان اینکه برای تولید و ساخت مصالح مختلف ساختمانی هزینه‌های زیادی صرف می‌شود، تصریح کرد: عدم توجه به کیفیت در تولید مصالح خسارت‌های زیادی از نظر اقتصادی و اجتماعی به دنبال دارد.
به گفته نژادصفوی، باید با ارتقای کیفیت و نظارت کامل به نوحه تولید نگرانی را که با بروز یک زلزله چند ریشتری در دل مردم ایجاد می‌شود برطرف و افزایش عمر مفید و ایمنی بیشتر استفاده کنندگان و حفظ سرمایه‏های ملی را به وجود آوریم.
وی در ادامه به نقش اصحاب رسانه در شناساندن هرچه بیشتر آزمایشگاه مکانیک خاک و اهداف ارزشمند آن به اقشار مختلف مردم اشاره کرد و ادامه داد: آشنایی هرچه بیشتر مردم با اهداف آزمایشگاه مکانیک خاک در پیشبرد و تحقق بیش از پیش اهدافمان نقش بسیار مهم و کلیدی دارد.
مدیرکل حوزه مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ادامه با بیان اینکه مسئولیت‌ها و رسالت‌های که در پست‌های مختلف به عهده هر کدام از ما می‌گذارند امانتی الهی است که باید در حفظ آن کوشا باشیم، افزود: باید با انجام درست و دقیق رسالت‌هایمان در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به خلق خدا تلاش کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول