اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اشنویه خبر داد:

اجرای 30 طرح عمرانی در اشنویه

خبرگزاری فارس: شهردار اشنویه گفت: 30 طرح عمرانی و امور جاری در اشنویه تا پایان امسال اجرا می‌شود.

اجرای 30 طرح عمرانی در اشنویه
امیر عشایری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشنویه اظهار داشت: 24 میلیارد و 500 میلیون از اعتبارات شهرداری اشنویه برای اجرای این پروژه‌ها تخصیص یافته است.
وی افزود: بودجه مصوب شهرداری اشنویه برای سال جاری 24 میلیارد و 500 میلیون است که 13 میلیارد و 100 میلیون ریال این بودجه برای اجرای طرح عمرانی و 11 میلیارد و 400 میلیون ریال این اعتبار برای امور جاری هزینه می‌شود.
عشایری اضافه کرد: در سال جاری 54 درصد بودجه مصوب شهرداری برای اجرای طرح‌های عمرانی هزینه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بهبود عبور و مرور شهری، روکش آسفالت خیابان کارگر، ساحلی (رجایی و باهنر) و بعثت، ادامه پارک و مجموعه تفریحی زیارتی شیخ عبدالعزیز، ادامه احداث پارک ساحلی کیله‌شین، احداث خیابان ساحلی پشت خانه‌های سازمانی بنیاد شهید، ساماندهی و استانداردسازی رودخانه شهری چل‌آش، مسیرگشایی و اجرای کمربندی شمالی مجیدآباد، ساخت نماد میادین شهری، ساماندهی و تهیه طرح ترافیکی شهری، تهیه طرح مطالعات راهبردی بافت فرسوده شهر اشنویه از جمله 30 پروژه عمرانی شهرداری اشنویه هستند.
وی تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها با 50 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد و تا پایان سال بیشتر این طرح‌ها به بهره‌برداری کامل می‌رسند.
شهردار اشنویه با تقدیر از مساعدت وهمکاری مردم در پرداخت به موقع عوارض و درآمدهای شهرداری این شهر گفت: در صورت افزایش درآمدهای محلی بخش عمران شهری در بودجه افزایش یافته و اجرای طرح‌های شهرداری شتاب می‌یابد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول