اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فنی شهرداری جهرم خبر داد:

اجرای همزمان 34 پروژه عمرانی در جهرم

خبرگزاری فارس: مسئول واحد فنی و شهرسازی شهرداری جهرم از عملیات اجرایی و همزمان 34 پروژه عمرانی در جهرم خبر داد.

اجرای همزمان 34 پروژه عمرانی در جهرم
رحیم آذرخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: خط‌کشی و رنگ‌آمیزی معابر اصلی شهر جهرم به طول پنج کیلومتر و هزینه‌ای بالغ بر 170 میلیون تومان در حال اجراست.
وی با بیان اینکه آسفالت فاز سوم شهرک فرهنگ شهر به زودی عملیاتی می‌شود افزود: احداث بیش از 900 متر کانیوا، زیرسازی و آسفالت بیش از 20 خیابان، احداث پل در چند منطقه از سطح شهر و تعریض پل چهارطاقی از جمله برنامه‌های اجرایی شهرداری جهرم در سه ماه گذشته بوده است.
مسئول واحد فنی و شهرسازی شهرداری جهرم همچنین تعمیر و اصلاح معابر، رنگ‌آمیزی خیابان‌ها و زیرسازی، آسفالت و جدول‌کشی شهرک ایثارگران جهرم را از برنامه‌های در دست اقدام این شهرداری عنوان کرد.
وی توجه به پارک‌ها و اماکن تفریحی در جهرم را از اولویت‌های دیگر این شهرداری دانست و بیان داشت: نورپردازی، ساخت آبشار و کف‌پوش، نصب پایه‌های نوری و پله در آتشکده قدمگاه با هزینه‌ای بالغ بر 80 میلیون تومان، شروع عملیات آبشار مصنوعی در دره نمی و آغاز عملیات فاز سوم این منطقه شامل محوطه‌سازی، احداث آب نما و فضای سبز از پروژه‌های شهرداری در گسترش اماکن تفریحی است.
این مسئول با اشاره به ایجاد چهار پارک حاشیه‌ای در شهر جهرم بیان کرد: عملیات احداث و تکمیل پارک‌های حاشیه‌ای با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان در حال اجراست.
وی از عملیات اجرایی و همزمان 34 پروژه در سطح شهر جهرم خبر داد و گفت: ایجاد برج نور، گسترش فضای سبز، بازسازی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و زیرکوبی، آسفالت و جدول‌کشی خیابان‌ها از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شهرداری جهرم است.
آذرخش با بیان برنامه‌های شهرداری در پارک جنگلی جهرم خاطرنشان کرد: احداث کتابخانه، کافی‌شاپ، محوطه بازی کودکان، برج نور و محوطه‌سازی جلو پارک با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان در حال اجراست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول