اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد:

اختصاص اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در سال جاری از محل اعتبارات تملک و دارایی مبلغ 7 میلیارد و 770 میلیون تومان برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافت.

اختصاص اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد: این مبلغ برای احداث 176 پروژه در زمینه‌های آموزشی، عمرانی، کشاورزی، آبرسانی، میراث فرهنگی و گردشگری، خدماتی، راه و شهرسازی هزینه می‌شود.
فرماندار درمیان تکمیل استخر شنای اسدیه، آبرسانی به شهر طبس مسینا، بازسازی آسیاب‌بادها و اماکن فرهنگی و تاریخی را از اهم طرح‌های عمرانی برشمرد و ادامه داد: در طی سه سفر هیئت دولت به استان اجرای 80 طرح به ارزش 36 میلیارد و 571 میلیون تومان در شهرستان درمیان به تصویب رسید.
براتی افزود: تاکنون عملیات احداث 39 طرح تکمیل شده و 16 طرح با پیشرفت میانگین 70 درصد در دست اجرا است.
وی با اشاره به هزینه‌کرد 36 میلیاردی در اجرای مصوبات سفر اضافه کرد: مبلغ 571 میلیون تومان از اعتبارات مصوب سفر باقی مانده که امید است تا پایان سال جاری جذب و هزینه شود.
فرماندار درمیان رویکرد سفر چهارم را اشتغال و افزایش فرصت‌های شغلی برشمرد و عنوان کرد: هرچه نرخ بیکاری در میان جوانان و نیروهای مستعد کار کاهش یابد دستیابی به توسعه و امنیت پایدار راحت‌تر است.
براتی بر تحقق تعهدات دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغال تأکید کرد و افزود: تا پایان سال جاری ‌‌هزار و 454 فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می‌شود که تاکنون 874 فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی از معرفی 451 طرح به ارزش 30 میلیون تومان در تیر ماه امسال به بانک‌های عامل خبر داد و بیان کرد: تاکنون برای 31 طرح تسهیلات پرداخت شده است.
فرماندار درمیان اضافه کرد: در اسفند سال گذشته 95 طرح از محل سفر سوم ریاست جمهوری به ارزش 590 میلیون تومان و اشتغال‌زایی 126 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند.
براتی نوار مرز را فرصتی دانست که در صورت غفلت از آن می‌تواند امنیت شهرستان را به خطر اندازد.
وی در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا لیست پروژه‌های پیشنهادی خود و درصد دقیق پیشرفت فیزیکی طرح‌ها را تا 16 مهر جاری به فرمانداری ارسال کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول