اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مازندران:

نظارت بر پروژه‌های عمرانی جامعه را ایمن میکند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مازندران گفت: نظارت بر پروژه‌های عمرانی جامعه را ایمن میکند.

نظارت بر پروژه‌های عمرانی جامعه را ایمن میکند
یدالله افشار مقدم در حاشیه مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مازندران در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه قدر زحمات مدیران گذشته را باید دانست اظهار داشت: فعالیت در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مهم است و نظارت فنی بر پروژه‌های عمرانی فعالیتی است تا کشور در یک آرامش مناسب به‌سر برد.
وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی زلزله برای هیچکس امکان‌پذیر نیست و ما در این راستا باید به فکر مقابله با طبیعت باشیم که در این امر ضرورت دارد تا در ساخت و سازها استانداردهای ملی رعایت شود.
افشار مقدم تصریح کرد: نظارت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر ساخت و سازها و نیز فعالیت‌های عمرانی در بخش راهسازی از اصولی است که برای پیشگیری از تخریب ناشی از زلزله امری اجتناب‌ناپذیر است.
مدیرکل جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مازندران با اشاره به اینکه تعامل بین کارکنان آزمایشگاه منجر به فعالیتی کیفی در بحث آزمایشگاهی می‌شود، یادآور شد: توجه ما در بخش مدیریتی، بیشتر مدیریت بر قلب کارکنان است و صرفا بر اساس نظام اداری نیست.
افشارمقدم گفت: آزمایشگاه مکانیک خاک دولتی است و به صورت خودگردان اداره می‌شود، توجه ما درآمدزایی است که بتوانیم به درستی مطالبات شرکت را وصول کنیم.
وی با بیان اینکه برای خدمات‌رسانی مناسب فعالیت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید در فرهنگ عمومی مردم جای گیرد، اذعان داشت: استقبال کارفرمایان از توانمندی‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امری ضروری است تا فعالیت‌های عمرانی به صورت کیفی به جامعه تحویل شود.
به گزارش فارس، تورانی در این مراسم تودیع شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول