اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

261 پروژه عمرانی بخش مرکزی و کبکیان بررسی شد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازدید استاندار از دو بخش مرکزی و کبکیان شهرستان بویراحمد، 261 پروژه بررسی شد.

261 پروژه عمرانی بخش مرکزی و کبکیان بررسی شد
منوچهر حبیبی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به سفر چند روز اخیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دو بخش مرکزی یاسوج و کبکیان و تصمیمات اتخاذ شده در این سفر اظهار داشت: در بازدید مهندس اکبر نیکزاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد، 261 پروژه با اعتبار 225 میلیارد ریال در دو بخش مرکزی و کبکیان شهرستان بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.
 حبیبی افزود: از این تعداد 205 پروژه با اعتبار 214 میلیارد ریال مربوط به بخش مرکزی و 47 پروژه با اعتبار 20 میلیارد ریال مربوط به بخش کبکیان بود.این پروژه‌ها مربوط به سفرهای دور اول، دوم ، سوم رئیس‌جمهور و هیئت دولت و همچنین پروژه‌هایی است که اعتبارات عمرانی سال جاری در آنها هزینه می‌شود؛ در این نشست مقرر شد تمامی دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به اتمام پروژه‌های در دست اجرای دور اول و دوم سفر اقدام کنند و همه پروژه‌های دور سوم در دو بخش مربوطه که تاکنون اجرایی نشده‌اند را به اجرا درآورند.
 به گفته حبیبی، استاندار از روند تکمیل و اجرای پروژه‌های دور اول که تقریبا تمام آن‌ها تکمیل شده و پروژه‌های دوم سفر که بخش عمده‌ای تکمیل شده و بقیه در دست اجرا هستند، اظهار رضایت و نسبت به تسریع در پیشرفت مصوبات باقی مانده تاکید کرد.
 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: آخرین وضعیت پروژه‌ها در این دو بخش مورد بررسی قرار گرفت و بیشترین پروژه دور اول سفر به‌ترتیب مربوط به نوسازی مدارس، راه و ترابری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بیشترین پروژه‌های دور دوم سفر به‌ترتیب مربوط به راه و ترابری، نوسازی مدارس و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود. تمام پروژه‌ها یا تکمیل شده یا در دست اجرا و یا در حال انتخاب پیمانکار است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول