اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی مطرح کرد:

واگذاری 50 درصد زمین‌های صنعتی شیروان به سرمایه‌گذاران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: بیش از 50 درصد زمین‌های صنعتی شیروان به متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار شده است.

واگذاری 50 درصد زمین‌های صنعتی شیروان به سرمایه‌گذاران
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، محمدرضا باقری در تور بازدید خبرنگاران از شهرک صنعتی شیروان اظهار داشت: از 52 هکتار اراضی قابل واگذاری در شهرک صنعتی شیروان، 30 هکتار به متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی ـ صنعتی واگذار شده است.
وی اضافه کرد: شهرک صنعتی شیروان از ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است و تعداد 46 قرارداد ایجاد واحد صنعتی در شهرک صنعتی شیروان منعقد شده و ما باید از تمام ظرفیت‌های این شهرک صنعتی برای ترغیب سرمایه گذاران استفاده کنیم.
باقری یادآور شد: هم اکنون 23 واحد تولیدی و صنعتی در داخل شهرک صنعتی شیروان با اشتغال 640 نفر در حال فعالیت هستند.
وی آشنایی خبرنگاران با وضعیت صنعتی استان را از اهداف این تور دانست و گفت: بازدید متقابل در قالب تورهای صنعتی، باعث افزایش روحیه صنعتی، آشنایی هر چه بیشتر با صنایع استان و کشور و تبادل اطلاعات در خصوص چالش‌ها، فرصت‌ها و استفاده از تجربیات و  راهکارهای حل مشکلات می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزود: خبرنگاران بازوی توانمندی هستند که با دیدگاه واقع بینانه می‌توانند تمامی بخش‌های جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهند.
وی ادامه داد: شهرک صنعتی شیروان دارای تمام امکانات اولیه برای سرمایه‌گذاری صنعتی بوده و حمایت از متقاضیان سرمایه‌گذاری از اولویت‌های کاری این شرکت  است و با در نظر داشتن طرح‌های توسعه شهرک، در آینده نزدیک این شهرک با وسعت تقریباً 200 هکتار یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی استان می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول