اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور قائمشهر:

دانشگاه باید مملو از مناظره‌های عالمانه و مبتکرانه باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور قائمشهر گفت: محیط دانشگاه باید آرام و مملو از مناظره‌های عالمانه، محاورات علمی، مبتکرانه و آرام‌بخش باشد.

دانشگاه باید مملو از مناظره‌های عالمانه و مبتکرانه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، رمضان غلامی شامگاه سه شنبه در آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود سال 90 دانشگاه پیام نور قائمشهر،اقتدای ملت ایران به امام خمینی (ره) را مبدا همه تحولات کشور دانست و اظهار داشت: این ملت با اعتقاد به دانشگاه با عنوان کارخانه انسان‌سازی همواره از اعتلای جایگاه دانشگاه و دانشگاهیان حمایت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران به پشتوانه این اعتقاد، هزینه‌های مادی و معنوی دانشگاه را می‌پردازند و پیرو این عمل، خواهان پیشرفت علمی و فناوری فرزندان و میهن‌اشان هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور قائمشهر با بیان اینکه پرورش یافتگان دانشگاه‌ها باید با اعتلا در بعدهای علمی، اخلاقی و تربیت دینی، پیشرفت و عدالت را در کشور محقق سازند، خاطرنشان کرد: اخلاق‌مدار بودن مدیران دانشگاه‌ها برای تربیت انسان‌های دین باور و دانشمند و عالم ملکوتی انتظار مردم کشور است.
غلامی تصریح کرد: محیط دانشگاه باید آرام و مملو از مناظره‌های عالمانه و محاورات علمی و مبتکرانه و آرام‌بخش باشد تا دانشجو با حرکت در این مسیر به احیای تمدن اسلامی ایرانی اهتمام ورزد.
وی با اشاره به سال تاسیس دانشگاه پیام نور قائمشهر در سال 86اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید تعداد دانشجویان این مرکز دانشگاهی از 500 نفر به هزار و 500 دانشجو ارتقا یافته است.
رئیس دانشگاه پیام نور قائمشهر گفت: در حال حاضر 15 رشته تحصیلی در این دانشگاه تدریس می‌شود.
وی تصریح کرد: ملت ایران از دانشگاه‌ها انتظار دارند که انسان‌های دین باور و عالمان ملکوتی را به جامعه تحویل دهند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول