اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد خورموج

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی دومین پروژه ساختمان آموزشی دانشگاه آزاداسلامی واحد خورموج صبح امروز در مراسمی با حضور رئیس منطقه شانزده دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد واحد خورموج آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد خورموج
به گزارش خبر گزاری فارس از دشتی، رئیس دانشگاه آزاد واحد خورموج صبح امروز در این آیین گفت: این ساختمان آموزشی درزمینی به مساحت 50 هکتار و با زیر بنای6 هزار و 243 متر مربع و در چهار طبقه احداث می‌شود.
علی چمکوری یادآورشد: این ساختمان از نوع هوشمند احداث می‌شود و ساخت آن بیش از 32 میلیارد ریال هزینه دارد که از محل اعتبارات دانشگاه و همکاری بانک ملی احداث می‌شود.
چمکوری ادامه داد: این پروژه در فروردین ماه سال 92 به اتمام می‌رسد.
وی ادامه داد:دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج دارای 20 رشته است که 12 رشته در گرایش‌های فنی مهندسی و هشت رشته با گرایش‌های علوم انسانی و 9 رشته در مقطع کارشناسی و 11 رشته در مقطع کاردانی است .
وی خاطر نشان کرد : این واحد در قالب مرکز آموزشی وزیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر راه اندازی شد و با تلاش‌هایی که صورت گرفت این دانشگاه از مرکز به واحد تبدیل شد .
چمکوری گفت : در سه ماه گذشته تا کنون پنج رشته شامل مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک خودرو که تنها رشته دایر در دانشگاه‌های آزاد اسلامی در استان است، مهندسی مخابرات، مکانیک گرایش تولید در مقطع کاردانی و رشته کاردانی مکانیک خودرو مصوب شده و از مهر ماه نیز دانشجو جذب میکنیم،ضمن اینکه زمینه تصویب پنج رشته دیگر هم فراهم کرده‌ایم که در دو ماه آینده در این مورد اطلاع رسانی می‌کنیم .
وی تصریح کرد : امیدوارم تا قبل از اتمام دوره مسئولیتم در این واحد 50 درصد میزان کار کرد دوستان را محقق و تعداد رشته‌ها را به بیش از 30 رشته افزایش دهیم .
این مقام مسئول توجه به بخش پژوهش را یکی از اولویت‌های این مدیریت دانست و گفت: تا سال 88 مقاله‌ای دراین زمینه نداشته‌ایم ولی از زمان مسئولیت دو مقاله یکی در کشور سوئد و یکی در کشور سنگاپور پذیرفته شده است .
چمکوری اضافه کرد : چهار طرح پژوهشی توسط این دانشگاه انجام شده و تعداد کتاب‌ها در کتابخانه دانشگاه 4 هزار و 104 جلد بوده که در مدت مسئولیت به 6 هزار و 604 کتاب افزایش یافته و در حال حاضر در مجموع 10 هزار 708 جلد کتاب برای دانشجویان در کتابخانه دانشگاه موجود است .
چمکوری به فعالیت‌های عمرانی دانشگاه اشاره و گفت: 50 هکتار زمین برای احداث دانشگاه آزاد واحد خورموج در نظر گرفته شده است که علاوه بر احداث ساختمان جدید دانشگاه، یک مسجد ، استادیوم ورزشی، یک سالن ورزشی و سلف سرویس نیز در آن احداث میشود .
وی ادامه داد : مجوز احداث ساختمان جدید دانشگاه با زیر بنای 6 هزار و 324 متر همچنین مجوز موسسه آموزشی سما نیز دریافت شده که در چهار طبقه با مساحت 4 هزار و 500 متر مربع احداث میشود و پس از تعیین پیمانکار این دو پروژه همزمان آغاز می‌شود .
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول