اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

افزایش 100 نفر به هیئت علمی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به گسترش اعضای هیئت علمی، افزودن 100 نفر به تعداد اعضای هیئت علمی در دستور کار دانشگاه سیستان و بلوچستان قرار داد.

افزایش 100 نفر به هیئت علمی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا رضوانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کاربردی کردن مقالات پژوهشی، اولویت نخست مدیریت جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان است که باید تدبیری اندیشیده شود تا مقالات و پایان نامه‌های پژوهشی اساتید و دانشجویان کاربردی شود.
وی افزود: در مرحله نخست، باید این مقالات با توجه به نیازهای استانی و بعد کشوری به ویژه در بخش صنعت کاربردی شود.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: هنوز آن طور که باید بخش صنعت در این منطقه پویا و فعال نشده که امیدواریم با تکمیل شبکه گازرسانی و راه‌آهن این بخش هم رونق بگیرد.
رضوانی خاطرنشان کرد: گسترش تحصیلات تکمیلی یکی دیگر از وظایف دانشگاه‌های ما در هر استان است که این دانشگاه هم در این راستا امسال 2 هزار و 600 نفر در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دارد.
وی گفت: هم اکنون نزدیک به 500 عضو هیئت علمی در دانشگاه سیستان و بلوچستان وجود دارد که در راستای جذب اعضای هیئت علمی، افزودن حدود 100 نفر هیئت علمی به این رقم در دستور کار قرار دارد.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ایران جزو 10 کشور برتر دنیا در بحث نانوتکنولوژی است، افزود: دانشگاه سیستان و بلوچستان جزو 10 دانشگاه تراز اول کشور بوده که این جای بسی افتخار برای این منطقه است.
رضوانی تصریح کرد: دانشگاه سیستان و بلوچستان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آموزشی کشور و دومین دانشگاه کشور از نظر جمعیت دانشجویی است.
وی با اشاره به اینکه این دانشگاه در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و عمرانی سرآمد بسیاری از دانشگاه‌‌های کشور است، افزود: در زمینه فضای سبز نیز پردیش دانشگاه سیستان و بلوچستان نه تنها در استان الگو بوده بلکه در کشور بی نظیر است.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در ادامه از تعامل و همفکری رسانه‌ها و مطبوعات در بیان تحولات و انعکاس موفقیت‌های دانشگاه تقدیر کرد و گفت: رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در اطلاع رسانی خدمات انجام شده به مردم دارند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول