اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه گذشته؛

برترین‌های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: شامگاه گذشته از برترین‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان در عرصه قرآن و ورزش تقدیر و تجلیل شد.

برترین‌های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مراسم سالروز تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار شد و دانشجویان و مسئولان اصفهانی در جشن تولد 18 سالگی این دانشگاه شرکت کردند.
این دانشگاه در 18 مهر‌ماه سال 1372 در سطح کشور تشکیل شده و فعالیت دانشگاه علمی کاربردی از سال 1381 در شهر تاریخی اصفهان آغاز شده است.
در حال حاضر این دانشگاه‌ها در سطح کشور افزایش یافته است و اصفهان در زمینه‌های علمی و در راستای این موضوع نیز به عنوان یکی از استان‌های نمونه و پیشگام در سطح کشور محسوب می‌شود.
دانشجویان اصفهانی همواره و در تمام عرصه‌ها در راستای رشد و پیشرفت علمی کشور گام بر می‌دارند و این موضوع علاوه بر اینکه به تمام ایرانیان ثابت شده است، بیشتر مردم دنیا نیز نسبت به افتخار‌آفرینی و پیشرفت‌های علمی اصفهانی‌ها آگاهی دارند.
شامگاه گذشته برترین‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان در عرصه قرآن و ورزش مورد تقدیر و تجلیل مسئولان قرار گرفتند و با توجه به این موضوع تلاش‌ها و پیشرفت‌های دانشجویان اصفهانی به تمام مردم  ثابت شده است.
هر ساله و با فرا‌ رسیدن 18 مهر‌ماه زحمات و تلاش‌های مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح جامعه تداعی می‌شود و در حال حاضر 18 سال از رشد و باروری این دانشگاه در سطح کشور می‌گذرد.
امروزه اساتید و دانشجویان این دانشگاه‌ها با ایده‌ها و طرح‌های خود در راستای رشد، پویایی و باروری کشور حرکت می‌کنند و امروز پس از گذشت 18 سال از تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تمام مردم و مسئولان به وجود و موثر بودن این دانشگاه در راستای پیشرفت‌های کشور پی برده‌اند.
در حال حاضر 44 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح اصفهان وجود دارد و توانمند شدن دانشجویان در زمینه‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این دانشگاه‌هاست.
این برنامه با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان این دانشگاه و مدیرکل و معاون فنی و حرفه‌ای اصفهان برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول