اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای انجام تورنمنت چهار جانبه والیبال؛

تیم کاله مازندران عازم خانه والیبال تهران شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم والیبال کاله مازندران گفت: تیم والیبال لیگ برتری کاله مازندران بعد ازظهر امروز برای انجام تورنمنت تدارکاتی و چهار جانبه تهران، عازم خانه والیبال پایتخت است.

تیم کاله مازندران عازم خانه والیبال تهران شد
حسن منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بعداز ظهر امروز تیم والیبال لیگ برتری کاله مازندران که به عنوان تنها نماینده این استان شمال کشور در مسابقات لیگ برتر حضور دارد، برای انجام تورنمنت تدارکاتی و چهارجانبه تهران عازم پایتخت و مجموعه ورزشی خانه والیبال است.
وی از تیم‌های سایپای استان البرز، باریج اسانس کاشان و بانک کشاورزی به عنوان دیگر تیم‌های این دوره از رقابت‌ها نام برد که به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند.
سرپرست تیم والیبال کاله مازندران با تاکید اینکه نخستین دیدار این تورنمنت دوستانه عصر چهارشنبه بین دو تیم باریج اسانس کاشان و سایپای البرز برگزار می‌شود، تصریح کرد: دومین دیدار نخستین روز این رقابت‌ها نیز بین دو تیم کاله مازندران و بانک کشاورزی برپا می‌شود.
منصوری با اشاره به دومین روز این رقابت‌های سه روزه خاطرنشان کرد: در روز پنج‌شنبه نیز کاله مازندران با باریج اسانس روبرو می‌شود و در مقابل سایپا به مصاف بانک کشاورزی می‌رود.
وی حساس‌ترین دیدار این تورنمنت را در روز سوم آن دانست و گفت: در روز پایانی این مسابقات که جنبه تدارکاتی دارد مسابقات بین کاله مازندران و سایپای البرز دنبال می‌شود و در دیگر دیدار روز جمعه بانک کشاورزی و باریج اسانس مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
سرپرست تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه این دوره از رقابت‌ها با حضور چهار تیم برتر کشورمان عصر چهارشنبه آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این دوره از دیدارهای تدارکاتی فرهاد نظری افشار، علیرضا نادی، حمزه زرینی، میرسعید معروف، عادل غلامی، آرش صادقیانی، عبدالرضا علیزاده، گایدارسکی، وحید سید عباسی، شهرام محمودی، رضا قراء، مهدی رنجبر و میلاد عبادی پور حضور دارند.
منصوری ادامه داد: برای این رقابت‌ها بهروز عطایی و آرنندو دامیان نیز به عنوان کادر مربیگری کاله را همراهی می‌کنند.
وی در مورد هدف برگزاری این تورنمنت چهار جانبه عنوان کرد: برای محک زدن تیم‌ها و همچنین آمادگی هر چه بیشتر در دور پایانی تمرینات آماده‌سازی لیگ برتر، برگزاری این مسابقات مورد نیاز تیم‌ها بود. 
کاله مازندران در سومین دوره حضور خود در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با ترکیب بی‌نظیر و تکرار نشدنی، آماده آغاز لیگ برتر والیبال است و 27 مهر ماه در دیدار نخست خود در تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول