اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال ساحلی گیتی پسند به مسابقات آسیا صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم‌های والیبال ساحلی گیتی پسند ایران موفق شدند به دور دوم تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه راه پیدا کنند.

والیبال ساحلی گیتی پسند به مسابقات آسیا صعود کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم والیبال ساحلی (ب) باشگاه گیتی پسند پس از شکست تیم‌های چین (ب) و استرالیا در روزهای گذشته در ادامه روند پیروزی‌های خود با کسب دو پیروزی ارزشمند در مقابل تیم‌های مالزی (الف) و اندونزی (ب) با اقتدار به عنوان تیم اول گروه سه این پیکارها راهی مرحله دوم این مسابقات شد.
تیم والیبال ساحلی(الف) باشگاه گیتی پسند نیز پس از کسب پیروزی در مقابل تیم قطر (الف( در روز اول، امروز نیز توانست بر تیم مالزی (ب) غلبه کنند و سپس علی رغم یک بازی بسیار پایاپای و دیدنی با نتیجه 2 - 1مغلوب تیم اصلی میزبان (چین) شده و به عنوان دوم گروه (ب) به مرحله بعدی مسابقات راه یابد.
در دور دوم این مسابقات تیم والیبال ساحلی (الف) باشگاه گیتی پسند امروز دوشنبه به مصاف تیم الف کشور عمان می‌رود و سپس تیم والیبال ساحلی (ب) باشگاه گیتی پسند با تیم الف کشور قطر دیدار می‌کنند.
 تیم‌های والیبال ساحلی باشگاه گیتی پسند اصفهان به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه حضور دارند که این مسابقات توسط کنفدراسیون والیبال آسیا و اقیانوسیه و همچنین فدراسیون جهانی والیبال در حال برگزاری است و به همین دلیل تیم‌های ملی قدرت‌های برتر والیبال دو قاره با تمامی توان در این پیکارها شرکت کرده‌‌اند، امتیازات کسب شده در این مسابقات در رنکینگ رتبه‌بندی آسیا و همچنین در مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن محاسبه می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول