اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش بانوان گرمساری صورت گرفت؛

برتری والیبال سمنان در مسابقات منطقه‏ای کشور

خبرگزاری فارس: تیم والیبال بانوان شهرستان گرمسار موفق به کسب مقام سوم در مسابقات منطقه‏ای کشور شد.

برتری والیبال سمنان در مسابقات منطقه‏ای کشور
سرمربی تیم والیبال بانوان گرمسار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار با اعلام اینکه تیم والیبال بانوان شهرستان گرمسار که به نمایندگی از استان سمنان در مسابقات منطقه‏ای کشور شرکت کرده بود موفق به کسب مقام سوم شده است، اظهار کرد: این مسابقات به مدت پنج روز در شهرستان پاکدشت برگزار شد و بانوان گرمساری با بازی‏های خوب خود توانستند از سد تیم‏های مطرح کشور عبور کرده و به مقام سوم دست یابند.
سمیه صفخانی گفت: این دوره از مسابقات با شرکت شش تیم از استان‏های مازندران، گلستان، قم، قزوین، البرز، آذربایجان‏شرقی و تهران به میزبانی استان تهران برگزار شد.
وی از تمام مسئولان ورزشی شهرستان گرمسار و استان سمنان خواست تا حمایت خود را از ورزش بانوان بیشتر کنند.
صفخانی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری مهم در رده بانوان در شهرستان گرمسار تصریح کرد: ورزش در شهرستان گرمسار جایگاه ویژه‏ای دارد و بانوان گرمساری در تمام رشته‏های ورزشی پیش‏رو هستند.
وی اشاره‏ای هم به رشته‏هایی کرد که بانوان در شهرستان گرمسار در آن فعال هستند و افزود: بانوان شهرستان گرمسار در رشته‏های توپی و رزمی مقام‏های خوبی را در سراسر کشور کسب کرده‏اند و از این لحاظ رتبه خوبی دارند.
صفخانی در پایان اشاره‏ای هم به ورزشکاران مدال‏آور شهرستان گرمسار در مسابقات کشوری جهانی کرد و گفت: اگر مسئولان ورزشی حمایت خود را از ورزشکاران ادامه ندهند، دیگر انگیزه‏ای برای کسب مدال در میادین مختلف برای ورزشکاران نمی‏ماند.
انتهای پیام،/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول