اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان:

ایران با دانش ولاسکو تیم برتر والیبال جهان می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی مازندرانی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: مطمئنا با دانش بالای ولاسکو تیم ملی والیبال ایران به راحتی می‌تواند جزء 10 تیم برتر جهان در آینده تبدیل شود.

ایران با دانش ولاسکو تیم برتر والیبال جهان می‌شود
بهروز عطایی پس از مقام قهرمانی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: مدیریت و تفکرات خوب و بالای ولاسکو سرمربی ارزشمند کشورمان تمام نقشه‌های تیم‌های بزرگ ژاپن، کره جنوبی، چین و استرالیا را بر هم زد.
وی گفت: در این رقابت‌ها هر 12 بازیکن ملی پوش فوق العاده ظاهر شدند و در هر هفت مسابقه ملی‌پوشان با درایت و برنامه‌ریزی خوب سرمربی  با اشتباه بسیار اندک ظاهر شدند.
عطایی درباره حضور تماشاگران پرشور در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران نیز بیان داشت: تماشاگران و همچنین حضور مسئولان ورزش کشور در کسب این قهرمانی تاثیر بسیار فراوان داشت.
این مربی گفت: ملی‌پوشان هر رشته ورزشی علاقمندی مسئولان ورزشی را ببینند، مطمئنا با انگیزه و روحیه بیشتر روانه میدان مسابقه می‌شوند.
سرمربی تیم کاله مازندران ادامه داد: در طول 16 دوره مسابقات والیبال جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران قهرمان نشده بود که در این دوره با اقتدار با شکست دادن تمام قدرت‌های والیبال قاره کهن بر بام والیبال آسیا قرار گرفت.
عطایی همچنین از حضور سه بازیکن برتر ایران در بین برترین‌های آسیا اشاره کرد و افزود: از سوی مسئولان برگزارکننده این رقابت‌ها از بین شش بازیکن برتر سه ملی پوش از ایران بودند که این انتخاب از لیاقت بالای ملی پوشان بود.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان درباره بهترین بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: آرش کمالوند، فرهاد ظریف و امیر حسینی به عنوان سه ملی پوش ارزشمند کشورمان در پایان این مسابقات جزء برترین‌ها آسیا انتخاب شدند.
عطایی همچنین از بازی خوب بازیکنان در این پیکارها خبر داد و تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی آنقدر در این مسابقات خوب بازی کردند که در چهار بازی حریفان را بدون واگذاری حتی یک ست شکست دادند.   
وی افزود: مطمئنا با دانش بالای ولاسکو تیم ملی والیبال ایران به راحتی می‌تواند جزء 10 تیم برتر جهان در آینده تبدیل شود.
عطایی در پایان درباره تیم کاله مازندران اذعان داشت: این تیم همچون سال‌های گذشته فقط برای کسب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر حضور می‌یابد و در حال حاضر نیز مشغول جذب بازیکنان با تجربه بومی و غیر بومی هستیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول