اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال ساری:

ساری قهرمان والیبال لیگ جوانان مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال ساری از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانی جوانان مازندران خبر داد.

ساری قهرمان والیبال لیگ جوانان مازندران شد
محمد نوخندانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: تیم والیبال ساری با اقتدار و با شکست همه حریفان قهرمان شد.
وی بیان داشت: در مسابقات لیگ امسال 15 تیم در سه گروه به صورت رفت و برگشت با هم رقابت کردند که در پایان روز گذشته با شناخت چهار تیم به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.
نوخندانی درباره چهار تیم راه یافته این مسابقات ابراز داشت: تیم‌های ساری، بابلسر، قائمشهر و بابل با کسب امتیازات لازم موفق شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.
رئیس هیئت والیبال ساری افزود: با برگزاری دیدار در مرحله نیمه نهایی دو تیم ساری و بابلسر با برتری در برابر حریفان راهی مسابقه پایانی و فینال شدند.
وی گفت: در دو دیدار رفت و برگشت تیم والیبال ساری با پیروزی در برابر بابلسر قهرمان شد.
نوخندانی عنوان کرد: تیم والیبال ساری در بازی رفت در ساری ۳ بر یک و در بازی برگشت نیز با نتیجه ۳ بر ۲ بابلسر را شکست داد و با شایستگی قهرمان شد.
این مسئول همچنین از حضور معصومه قلی‌زاده رئیس هیئت والیبال مازندران در فینال این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: جا دارد از زحمات عبدالرضا عرب سرمربی تیم و بازیکنان ساری در کسب عنوان قهرمانی تشکر کنم.
نوخندانی همچنین از برگزاری جشن قهرمانی این تیم در روز جمعه بیست و دوم مهر در سالن سید رسول حسینی ساری خبر داد و ابراز داشت: در این مراسم از بازیکنان و کادر فنی تیم در کسب عنوان قهرمانی در حضور مهمان ویژه و خانواده‌های بازیکنان تجلیل می‌شود.
وی با تقدیر و تشکر از زحمات رضا عرب گفت: از سیزدهم مهر به خاطر حضور عبدالرضا عرب به عنوان سرمربی در تیم والیبال میاندرود، سرمربی تیم والیبال ساری برعهده بهزاد محمودی بود.
رئیس هیئت والیبال ساری خاطرنشان کرد: از حامیان تیم به ویژه سید محمد تقی علوی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و محمدعلی روحی مدیرعامل تیم تشکر دارم.
نوخندانی در پایان درباره مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور اذعان داشت: قرار شد فصل جدید این رقابت‌ها از چهارم آبان برگزار شود و تیم والیبال وحدت ساری با ترکیبی از بازیکنان جوان بومی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول