اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

نخستین فستیوال والیبال ساحلی قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در هفته جاری فستیوال والیبال ساحلی برای اولین بار در قزوین در تنها زمین والیبال ساحلی شهر برگزار می‌شود.

نخستین فستیوال والیبال ساحلی قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید وزیری نژاد بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی در هفته جاری فستیوال والیبال ساحلی را برای اولین بار در قزوین در تنها زمین والیبال ساحلی شهر برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: این مسابقات که با همکاری هیئت والیبال استان به اجرا در می‌آید با شرکت 30 تیم و در دور اول در هشت گروه به صورت آزاد برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: پیش از شروع این بازی‌ها، زمین والیبال ساحلی تازه تأسیس این سازمان واقع در مجاورت سالن ورزشی بعثت افتتاح خواهد شد.
وی عنوان کرد: همچنین فستیوال مینی والیبال ویژه مقاطع سنی ابتدایی و راهنمایی نیز از برنامه‌های ورزشی این سازمان است که برای اولین بار در قزوین و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با همکاری هیئت والیبال استان اجرا می‌شود.
وزیری نژاد افزود: 50 تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و در پایان مسابقات یکی از چهار تیم منتخب زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی فعالیت‌های خود را ادامه خواهند داد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات دارت کارکنان شهرداری قزوین اظهار کرد: به همت سازمان فرهنگی ورزشی مسابقات دارت کارکنان شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) برگزار شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین توضیح داد: 73 نفر از کارکنان آقا و خانم شهرداری در قالب 10 تیم از شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه در مسابقات مذکور شرکت داشتند.
وی یادآور شد: اکبر چگینی از سازمان پارک‌ها و فضای سبز، محمد علی غلامی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و بابک گلچینی از سازمان میادین میوه و تره بار در بخش برادران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص شدند.
وزیری نژاد خاطر نشان کرد: از بین بانوان شرکت کننده در مسابقه نیز نیلوفر ریزوندی از سازمان خدمات طراحی، سمیرا لشگری از سازمان فرهنگی ورزشی و سمیرا موحدیان از سازمان آمار و فناوری نفرات برتر شناخته شدند.
وی گفت: همچنین این سازمان در هفته گذشته اقدام به برگزاری مرحله دیگری از مسابقات هفتگی دارت خانواده در زمین محصور بوستان ملت کرد که در این مسابقه نیز 90 شرکت کننده در سه گروه بانوان، آقایان و کودکان با یکدیگر رقابت کرده و نفرات اول تا سوم هر گروه جوایز نفیسی از سازمان فرهنگی ورزشی دریافت کردند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول