اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان کرمانشاه:

کرمانشاه مقام چهارم والیبال قهرمانی کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان کرمانشاه گفت: تیم کرمانشاه به دلیل بازی ضعیفی که در رقابت تیمی نهایی و رده‌بندی از خود به نمایش گذاشت به مقام چهارم مسابقات بسنده کرد.

کرمانشاه مقام چهارم والیبال قهرمانی کشور را کسب کرد
محمد‌علی امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره بازی دیروز تیم والیبال امید استان کرمانشاه اظهار کرد: در بازی نهایی تیم کرمانشاه سه به دو نتیجه را به تیم ارومیه واگذار کرد و این نتیجه در حالی برای تیم ما به دست آمد که کرمانشاه در دور مقدماتی تیم تبریز قهرمان این مسابقات را سه بر یک شکست داده بود.
وی مهم‌ترین دلایل باخت تیم والیبال کرمانشاه در مراحل پایانی را در اختیار نداشتن‌ مهره‌های اصلی تیم، فشردگی مسابقات و کم تجربه بودن بازیکنان جوان تیم برشمرد.
امیدی ادامه داد: تیم کرمانشاه در بازی رده‌بندی در حالی در مقابل تیم ارومیه بازی کرد که این تیم در مرحله قبل به دلیل توهین بازیکنانش به قاری داور کرمانشاهی از ادامه مسابقات محروم شده بود اما به خاطر رعایت مسائل اخلاقی و شرایط میزبانی با پا درمیانی قاری، داور مسابقات ارومیه دوباره به بازی‌ها بازگشت و توانست در بازی نهایی تیم کرمانشاه را شکست دهد.
دبیر هیئت والیبال استان کرمانشاه در پایان گفت: در این دوره از مسابقات به ترتیب تیم‌های تبریز، توابع تهران و ارومیه مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول