اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان ماهان:

والیبال نشسته بانوان رقیب تیم‌های آسیایی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان ماهان گفت: نگاه‌ها به والیبال نشسته بانوان ایران تغییر کرده و در مسابقات آسیایی، سایر تیم‌ها روی تیم ما حساب باز می‌کنند.

والیبال نشسته بانوان رقیب تیم‌های آسیایی است
مریم کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم ماهان با قهرمانی در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته جواز حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا را به‌ دست آورد و برای دفاع از اعتبار والیبال نشسته ایران با یک تیم قدرتمند در این مسابقات حضور می‌یابیم.
وی با ابراز خرسندی از وضعیت فعلی تیم ماهان افزود: برای شرکت در مسابقات آسیایی به فکر تقویت تیم هستیم، اما شاکله اصلی تیم متشکل از چند بازیکن اصلی و مربی اصفهانی است.
سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان با اشاره به اینکه این مسابقات نخستین تجربه برون مرزی تیم ماهان است، تصریح کرد: بعد از اینکه تیم ملی والیبال نشسته بانوان در بازی‌های آسیایی به عنوان سوم دست یافت، نگاه‌ها به والیبال نشسته بانوان تغییر کرد و سایر تیم‌ها روی تیم ما حساب باز می‌کنند.
این سرمربی به قهرمانی تیمش در مسابقات ورزشی شهرهای خواهر خوانده اشاره کرد و ابراز داشت: سطح مسابقات خواهر خوانده‌ها بالاتر از مسابقات لیگ برتر بود.
کریمی ادامه داد: تنها چهار تیم در مسابقات شهرهای خواهر خوانده حضور داشتند، اما به دلیل اینکه تیم‌های ایرانی با استفاده از بازیکنان ملی پوش تقویت شده بودند، سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود.
وی تصریح کرد: شرکت در این مسابقات، اردوی تدارکاتی خوبی برای تیم ما محسوب می‌شد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول