اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان خبر داد:

اهدای کلاه ایمنی به دانش‌آموزان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان از اهدای کلاه ایمنی به دانش‌آموزان کنگان خبر داد.

اهدای کلاه ایمنی به دانش‌آموزان کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف بعد از ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه نیروی انتظامی در مدارس کنگان اظهار کرد: نیروی انتظامی از نهادهای مهم و تاثیرگذار در برپایی امنیت و آرامش مردم است و بدون تردید اگر نیروی انتظامی نباشد هیچ امنیت و آرامشی نخواهیم داشت و باید قدردان ماموران خدوم این نیرو باشیم.
وی نظم و امنیت را نتیجه همکاری و همراهی مردم با نیروی انتظامی دانست و ارتقای امنیت را ضامن سلامت و توسعه پایدار در منطقه ذکر کرد و خواستار همکاری دانش‌آموزان با نیروی انتظامی در مقوله امنیت و نظم در جامعه شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان خاطرنشان کرد: در هر جامعه‌ای که سطح نظم و امنیت از درجه بالایی برخوردار باشد، آگاهی و دانش منطقه نیز مسیر ترقی و پیشرفت را بهتر طی خواهد کرد و دانش‌آموزان نیز با درایت و آگاهی با نیروی انتظامی همکاری خواهند کرد.
شریف تصریح کرد: در سال‌های گذشته شاهد همکاری مطلوب و بهینه‌ای بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش هستیم و این امر در ایجاد آرامش در مدارس و کاهش اضطراب والدین تاثیرگذار است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان از اهدای کلاه ایمنی به دانش‌آموزان کنگان خبر داد و گفت: به منظور سلامت دانش‌آموزان و ایمنی بیشتر، کلاه ایمنی با همکاری آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی کنگان به تمام دانش‌آموزان کنگان اهدا می‌شود.
فرمانده راهنمایی و رانندگی شهرستان کنگان نیز خواستار رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد و همکاری با پلیس را در جامعه موجب ایجاد نظم بیشتر و احترام به حقوق شهروندی دانست.
‌محمد شیرزاد عنوان کرد: باید با آموزش و پرورش همکاری مطلوب‌تری داشته باشیم و قول می‌دهیم در زمینه رانندگی دانش‌آموزان با وسیله نقلیه موتور سیکلت برای تردد به آموزشگاه، همکاری لازم را داشته باشیم.
در این مراسم همچنین قوانین و مقررات انتظامی و راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان کنگانی آموزش داده شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول