اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر:

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی صمیمیت در خانواده‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات اسلامی ملایر وجود صمیمیت در خانواده‌ها را بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی خواند.

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی صمیمیت در خانواده‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام داود عباسی ظهر امروز در جلسه بصیرت دینی در جمع خانواده‌های نیروی انتظامی در ملایر اظهار کرد: نیروی انتظامی مجموعه منسجمی است که امنیت و آرامش جامعه را مهیا می‌کند.
وی گفت: انجام مأموریت در بیرون از منزل، سبب می‌شود تا کمتر فرصت پرداختن به خانواده را داشته باشند و این امر وظیفه همسران را در خانه سنگین‌تر می‌کند.
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر خطاب به همسران مأموران و کارکنان نیروی انتظامی افزود: اجر شما عظیم است چراکه اگر گذشت و فداکاری خانواده‌های انتظامی نبود، امنیت جامعه تأمین نمی‌شد.
وی در ادامه به آسیب‌های امروز اجتماعی پرداخت و عنوان کرد: متأسفانه امروز شاهد تهدید جدی آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم و اگر هوشیاری کافی را در این زمینه نداشته باشیم یا اینکه از فرزندان خود غافل شویم باید منتشر عواقب بد آن باشیم.
عباسی به وسایل ارتباط جمعی اشاره کرد و افزود: رایانه، موبایل و ماهواره امروز جوانان ما را تهدید می‌کند و اگر در مسیر درست استفاده نشود جوان و خانواده را به خطر می‌اندازد.
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در تأکید به خانواده‌ها گفت: سیستم رایانه‌ای نباید در محل خلوت منزل قرار گیرند و باید پدر و مادر به این سیستم نظارت داشته باشند.
وی گفت: از سوی دیگر تلفن‌های همراه نیز امروز در معرض آسیب‌ها و تهدیدها قرار دارند که نباید اسرار خانوادگی را در آنها قرار داد.
عباسی تأکید کرد: ماهواره‌ها نیز با برنامه‌های نامناسب خود جامعه را تهدید می‌کنند که نسبت به این مهم نیز باید توجه کافی و وافی را داشت.
وی تهاجم فرهنگی دشمن را قوی خواند و عنوان کرد: خانواده‌ها باید علاوه بر کنترل وسایل مجازی فرزندان، زمان ورود و خروج فرزندان از خانه و دوستان آنها را نظارت کنند.
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در پایان سخنانش مهم‌ترین راه نظارت و کنترل فرزندان را صمیمی بودن خانواده با فرزند عنوان کرد و افزود: شما باید بهترین دوست فرزندتان باشید و اگر این طور باشد فرزندان سالم و پرنشاط با آینده‌ای روشن خواهید داشت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول