اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک:

وظیفه جوانان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: وظیفه امروز نسل جوان و فرهیختگان و نویسندگان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است که رسالت بسیار سخت و سنگینی است.

وظیفه جوانان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک قاسم فراهانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنگ تحمیلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای جهان در قرن 20 بود که در این جنگ تمام جهان کفر در مقابل انقلاب اسلامی ایستاد.
وی با بیان اینکه استقامت، ‌خوداتکایی و اقتدار از مولفه‌های مهم دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: بدون شک تا زمانی که انقلاب اسلامی استوار پای آرمان‌های شهدا و امام شهدا ایستاده و تا زمانی که برخی از کشورها منافع خود را با تاثیرات انقلاب اسلامی در تناقص می‌بینند درگیری و صف‌بندی آنهم به صورت مدرن ادامه دارد.
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک یکی از دلایل اصلی تحمیل جنگ را پیروزی انقلاب در منطقه خاورمیانه دانست و ادامه داد: ابرقدرت‌ها آن زمان در تز فکری خود معتقد بودند که اسلام افیون کشورها است اما با پیروزی انقلاب دیدند که دین عامل پویایی، بالندگی و رشد همه جانبه است که توسعه این دین منافع آنها را به خطر می‌اندازد.
فراهانی گفت: دفاع مقدس دفاع از انقلاب، مقدسات، ارزش‌ها و ناموس ملت ایران بود که بسیاری از شهدا پای دفاع از این مقدسات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی ابراز داشت: آنچه امروز پدیده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را عالم‌تاب کرده و این انقلاب را مرکز ثقل تحولات جهانی و بیداری اسلامی قرار داده است اوج گرفتن واقعیتی است که از این واقعیت به عنوان پدیده خداجویی  و رویکرد باورهای دینی و معنوی یاد می‌‌شود.
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی از وجود رهبری حکیم و فرزانه و خدمت‌گذارانی متعهد به ارزش‌های دینی و خون شهدا برخوردار است که در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری پیشرفت‌های فراوانی داشته و توان مقابله با هر نوع تجاوزی را داراست.
فراهانی گفت: وظیفه امروز نسل جوان و فرهیختگان و نویسندگان دفاع در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول