اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

ارتباط با قرآن موجب ایمنی جوانان در برابر تهاجم فرهنگی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌خرم‌دره گفت: به واسطه ارتباط با قرآن، جوانان از تهاجم‌های فرهنگی دشمن در امان می‌مانند.

ارتباط با قرآن موجب ایمنی جوانان در برابر تهاجم فرهنگی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور عصر امروز در جلسه ستاد ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی این شهرستان با تاکید بر لزوم توجه ویژه همگان به معارف قرآنی در مسیر زندگی اظهار داشت: هدایت جوانان به سمت قرآن باعث می‌شود که ایشان بیشتر با خدا انس گرفته و هر لحظه از زندگیشان با خدا در ارتباط باشند.
وی افزود: باید این فضا را برای جوانان آماده کنیم تا تشویق و از اجر معنوی برخوردار شوند تا به واسطه ارتباط با قرآن، جوانان از تهاجم‌های فرهنگی دشمن در امان بمانند.
فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی برای این امر معنوی و خیر استفاده شود، ابراز داشت: نتیجه این کار برای جوانان و جامعه موثر خواهد بود.
وی افزود: در حوزه دانشگاه‌ها هم برای دانشجویان باید فضای مذهبی را گسترش داد، چون جوانان ما بهترین جوانان دنیا بوده و همه چیز ما برگرفته از قرآن و ائمه اطهار است.
نوری ‌پور با بیان اینکه امروز دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور بهره می‌گیرد، عنوان داشت: باید نوجوانان و جوانان را در مسیر شناخت توطئه‌های شوم دشمن آگاه کرده و ایشان را در دفع این نقشه‌ها یار و یاور بود.
در این جلسه و پس از اعلام نظر حاضران مقرر شد صدور گواهینامه و تکمیل فرم‌های باسوادی قرآنی از استان به شهرستان تفویض اختیار شده و اداره آموزش و پرورش نسبت به تجهیز سیستم یارانه اقدام و در اختیار ستاد ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی قرار بگیرد.
همچنین مقرر شد برگزاری کلاس‌های قرآنی در شهرستان خرم‌دره در مساجد و پایگاه‌های مساجد برگزار شده و هیئت امنای مساجد همکاری‌های لازم را دراین راستا داشته باشند.
در این جلسه مقرر شد دانشگاه‌ها با همکاری ستاد ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی هماهنگی‌های لازم را برای آشنایی بیشتر دانشجویان با معارف قرآن، نسبت به برگزاری کلاس‌ها اقدام لازم را انجام دهند.
همچنین مقرر شد مربیان قرآنی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به اداره آموزش و پرورش معرفی شوند تا نسبت به صدور حکم مربیان اقدام شود و مکاتبه‌های لازم با اداره کار و اصناف برای معرفی نیروهای شاغل در شرکت‌ها و بازاری برای شرکت در کلاس‌های ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی صورت بگیرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول