اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان امام حسین(ع) فارسان:

رسالت علما در مبارزه با تهاجم فرهنگی خطیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده گردان امام حسین(ع) فارسان گفت: علما، دانشگاهیان، بسیجیان و جوانان مؤمن و بصیر، رسالت بزرگی در راه مبارزه فرهنگی با توطئه‌های استکبار جهانی بر عهده دارند.

رسالت علما در مبارزه با تهاجم فرهنگی خطیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رزاق قاسم پور بعدازظهر امروز در نشست نهضت روشنگری پایگاه مقاومت شهید بارانی مورز از توابع شهرستان فارسان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سالهای دفاع مقدس گفت: امروز در جنگ بسیار سخت‌تری نسبت به دوران جنگ تحمیلی قرار داریم و‌ آن جنگ نرم است.
وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، دشمن مقابل روی ما بود ولی اکنون در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، دشمن به داخل خانه‌های افراد هدف نفوذ کرده است.
قاسم پور ادامه داد: در جنگ تحمیلی، شهید و جانبازان را با افتخار تشییع می‌کردیم ولی باید در برابر بیماران و کشتگان جنگ نرم، سر خود را به زیر افکند.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی، گفت: علما، دانشگاهیان، بسیجیان و جوانان مؤمن و بصیر، رسالت بزرگی در راه مبارزه فرهنگی با توطئه‌های استکبار جهانی بر عهده دارند و باید با هوشیاری و بصیرت کامل نسبت به آگاه سازی خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان بیش از پیش تلاش و کوشش کنند.
وی در ادامه با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس با اشاره به نقشه شوم استکبار جهانی و دشمنان نظام برای براندازی انقلاب در روزهای نخستین آن اظهار داشت: صدام تصور می‌کرد با داشتن ابزارها و امکانات جنگی پیشرفته که آنها را از غرب تأمین می‌کرد و بستن پیمان‌های دوستی با کشورهای غربی می‌تواند تسلط کامل بر ایران پیدا کند.
قاسم پور ادامه داد: اما برخلاف تصور آنها جنگی که چند روزه تصور می‌شد، هشت سال دفاع مقدس را به همراه داشت.
وی با یادآوری رشادت‌های جوانان در مقابله با متجاوزان افزود: در نتیجه این رشادت‌ و حماسه‌آفرینی‌ها دشمن با خواری و ذلت از کشور و بدون تصاحب یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی، بیرون رانده شد.
قاسم پور تصریح کرد: پیروزی ما در جنگ تحمیلی ممکن نبود مگر با فداکاری ‌و رشادت جوانان که با نثار خون خود نهال تازه به بار نشسته انقلاب را آبیاری کردند و ترس دشمنان اسلام نیز از همین ایمان، غیرت و شجاعت جوانان است.
این فرمانده گردان با تأکید بر رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان جنگ تحمیلی گفت: امروز استکبار جهانی از مخالفت خود بر علیه نظام دست برنداشته بلکه با مشاهده پیشرفت‌ها و مقاومت در برابر تحریم‌ها، مخالفت خود را افزایش داده است و در حال حاضر با ایجاد جنگ نرم و انقلاب مخملی درصدد ایجاد تفرقه در بین حاکمان و مردم است تا خود بتواند حکومت کند.
به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال حماسه و ایثار نشست نهضت روشنگری پایگاه مقاومت شهید بارانی مورز با حضور 70 نفر از بسیجیان این روستا برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول