اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد:

تهاجم فرهنگی دشمنان با 3000 ماهواره در آسمان ایران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به تلاش‌های دشمن در از بین بردن ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: دشمن برای تخریب چهره انقلاب اسلامی با 3 هزار ماهواره در آسمان ایران اقدام به تهاجم فرهنگی کرده است.

تهاجم فرهنگی دشمنان با 3000 ماهواره در آسمان ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد امیرخانی پیش از ظهر در مراسم بازگشایی مدرسه فرزانگان زنجان با اشاره به مقام والای امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی معلم جهان بشریت بوده و خواهد بود.
وی با بیان اینکه معلمی به تعبیر امام خمینی شغل انبیا است، خاطر نشان کرد: اگر قرار بود فقط سواد یاد بگیریم نیاز به مدرسه نبوده و یک مدرسه مجازی طراحی می‌شد و در خانه همه پشت کامپیوتر نشسته و برای درس خواندن مشغول می‌شدند.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه مدرسه برای کسب فیض از حضور معلمان است، تصریح کرد: مدرسه برای این است که دانش‌آموزان در محضر کسانی باشند که الگوی رفتاری برای همه هستند.
وی با اشاره به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس به ما آموختند که چگونه از دین میهن اسلامی دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: در سال 59 که دشمنان اسلام با همکاری 45 کشور جهان به سرکردگی آمریکا صدام را برای نابودی ایران به جنگ ایران تجهیز کردند، اما در ایران مردان و زنانی پیدا شدند و در مقابل همه این تهدیدها و تجهیزات دشمن ایستادگی کردند.
 امیرخانی با بیان اینکه در این روز صدام اعلام کرد که در عرض یک هفته تا 10 روز کار ایران را تمام می‌کند، خاطرنشان کرد: کارشناسان آمریکا و کشورهایی که عراق را در جنگ با ایران حمایت می‌کردند خبر  نداشتند که در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردی تربیت شده مکتب اهل بیت قرار دارد.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به شهید فهیمه سیاری از شهدای زن استان زنجان در سال‌های دفاع مقدس گفت: دانش‌آموزان دختر اگر شهدای زن هشت سال دفاع مقدس، حضرت زینب (س) و حضرت زهرا (س) را به درستی نشناسند، هر چه درس بخوانند فایده ندارد.
وی با بیان اینکه فرزانه بودن فقط به درس خواندن و اختراعات و ابداعات نیست، خاطر نشان کرد: فرزانه کسی است که اعتقاد راسخ به دین و ارزش‌ها داشته و به اهداف متعالی فکر کرده و بداند برای چه درس می‌خواند و در کجا زندگی می‌کند.
امیرخانی با اشاره به اینکه پرورش و تربیت یعنی تقویت شعور و فهم انسانهاست، تصریح کرد: اگر دانش‌آموزان و نوجوانان بدانند در چه کشوری زندگی می‌کنند و چه نکاتی را باید رعایت کنند آن وقت همه مشکلات حل می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان یادآور شد: اگر امروز امپراطوری رسانه‌های استکبار جهانی با بیش از 17 هزار ماهواره در جهان و 3 هزار ماهواره در آسمان ایران نتوانسته فرهنگ ناب شیعی ما را از بین ببرد، برای این است که مردم ما می‌دانند چگونه با این‌ها مقابله کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول