اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

جوانان خط مقدم تهاجم فرهنگی دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: جوانان در خط مقدم تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند.

جوانان خط مقدم تهاجم فرهنگی دشمنان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضائی در دیدار با بسیجیان و رزمندگان دشتستان با تسلیت به مناسبت سالروز ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اظهار کرد: هر یک از ائمه معصومین (ع) با توجه به جو و فضای دورانشان به دفاع از اسلام و ترویج آن پرداخته‌اند و رئیس مذهب شیعه با تربیت شاگردان فراوان نقش مهمی در ترویج دین مبین اسلام داشته‌اند.
امام جمعه آبپخش عنوان کرد: دفاع مقدس یاد‌آور رشادت‌ها و ازخودگذشتگی ایثارگران در میادین جنگ است و گرامیداشت دفاع مقدس گرامیداشت همه خوبی‌ها و ارزش‌هاست، زیرا در دفاع مقدس همه خوبی‌ها و ارزش‌ها تحقق عینی یافت.
وی افزود: قبل از دفاع مقدس از خودگذشتگی انسان‌های فداکار را در تاریخ خوانده بودیم، ولی در دوران جنگ تحمیلی واژه‌های ایثار، ازخود گذشتگی، شهادت و... برای ما تحقق عینی یافت.
رضائی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان و رزمندگان ما در سنین مختلف نه از سر وظیفه بلکه از سر شوق و اشتیاق برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی در میادین جنگ حاضر می‌شدند.
وی تصریح کرد: در سال‌های جنگ تحمیلی به کرات شاه بودیم که جوانان و نوجوانانی که سن قانونی حضور در میادین جنگ را نداشتند برای دفاع از کیان اسلامی با دستکاری شناسنامه‌های خود، آمادگی‌شان را برای حضور در میادین نبرد حق علیه باطل اعلام می‌کردند.
این مسئول ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار مناسب برای بیان از خود‌گذشتگی‌های جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در میدان مبارزه با جهان کفر است و باید با تبیین این حقایق برای نسل‌های جدید و آینده ایشان را با حقایق آن دوران آشنا سازیم.
رضائی تاکید کرد: اگرچه جنگ نظامی علیه ایران اسلامی به پایان رسیده ولی هنوز هجمه دشمنان علیه این نظام باقی‌ است و تا هنگامی که هجوم باشد باید آمادگی دفاع از این مرز و بوم و نظام و انقلاب اسلامی را داشته باشیم.
وی اضافه کرد: شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از همه خوبی‌ها و ارزش‌ها دفاع کردند و امروز در مقابله با هجمه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ما باید همان اهداف و ارزش‌های والای ایشان در هشت سال دفاع مقدس را دنبال کنیم.
رضائی متذکر شد: امروز دشمنان از مسیر جنگ نرم به مبارزه با اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته‌اند و ما نیز باید با شیوه‌های متناسب در مسیر خنثی کردن اهداف و آرمان‌های ایشان گام برداریم.
امام جمعه آبپخش افزود: جوانان در خط مقدم تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند و دشمنان مستقیم تیر خود را به سمت این قشر حساس پرتاب می‌کنند و ایشان با پایبندی به اسلام و ارزش‌های الهی که رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود باید به مقابله با این تهاجمات بپردازند.
رضائی گفت: اگر جوانان جامعه‌ای تقید و تعهد به ارزش‌های جامعه نداشته باشند و مدافع حقایق جامعه نباشند جامعه دچار شکست خواهد شد و هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین حقایق جامعه و آشنایی این قشر سرنوشت‌ساز با این حقایق است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول