اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سفر چهارم هیئت صورت می‌گیرد؛

آمادگی بشرویه برای تقدیر از رئیس‌جمهور

خبرگزاری فارس: شهرستان بشرویه در آستانه سفر هیئت دولت برای چهارمین ‌بار به استان خراسان جنوبی برای تقدیر و تشکر از رئیس‌جمهور آماده می‌شود.

آمادگی بشرویه برای تقدیر از رئیس‌جمهور
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، معاون فرماندار بشرویه پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته استقبال از ریاست‌جمهور در بشرویه اظهار داشت: حضور ریاست‌جمهوری در این شهرستان متمایز از حضور ایشان در مابقی شهرستان‌های کشور است و مردم ارتقای شهرستان خود را در سایه توجه و مساعدت شخص رئیس‌جمهور می‌دانند.
علیرضا زمان‌زاده یادآور شد: به همین منظور در وجود مردم حس و حال و هوای خاصی بعد از شنیدن خبر این سفر به وجود آمده است و این امر از ظواهر و نوع رفتار و عکس‌العمل مردم مشخص است.
مسئول کمیته استقبال شهرستان بشرویه نیز عنوان داشت: هیئت‌های مذهبی و تمامی اصناف و بازاریان و عموم مردم آمادگی خود را در هر زمینه‌ای برای برگزاری و ایجاد یک همایش باشکوه تقدیر و تشکر از دولت اعلام کردند.
محمدرضا فیض‌آبادی به اتفاقات برجسته‌ای که در شهرستان انجام شده است اشاره کرد و ادامه داد: مردم بشرویه مردمی مذهبی و ولایی و قدردان هستند و قدردانی خود را در برهه‌های حساس انقلاب به خوبی به نمایش گذاشته‌اند.
بخشدار ارسک نیز در این جلسه برآ مادگی مردم روستاها و بخش ارسک برای حضور در مراسم باشکوه در شهرستان بشرویه تأکید کرد.
محمدرضا وکیل‌زاده عزم دولت را برای رفع محرومیت و توجه به مناطق محروم شایسته تجلیل و تقدیر عنوان کرد و ادامه داد: این عزم به خدمت‌رسانی در نزد مردم به خوبی احساس می شود و همین امر باعث خرسندی و ایجاد این شور و نشاط مردمی شده است.
در ادامه این جلسه راهکارها و پیشنهادات اعضا در مورد هماهنگی و برنامه‌ریزی استقبال مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول