اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسدآباد آماده استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت

خبرگزاری فارس: به منظور برنامه ریزی برای بهتر برگزار شدن مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر چهارم به شهرستان اسدآباد شورای اداری این شهرستان تشکیل شد.

اسدآباد آماده استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، فرماندار اسدآباد یکشنبه شب در این جلسه با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به شهرستان‌ها ‌نقطه بارز و نمونه‌ای از کار مضاعف مسئولان در دولت دهم است، اظهار کرد: این سفرها می‌تواند موجب بازگویی مشکلات و تقویت خدمت‌رسانی به مردم شود.
مصطفی آزادبخت با تأکید برحضور پرشور و انقلابی مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت تصریح کرد: مسلماً رئیس جمهور با موضع‌گیری شجاعانه اخیر خود که در سازمان ملل داشته و با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستاده در این سفر سخن خواهد گفت و می‌طلبد مردم با حضور خود با آرمان‌های رئیس جمهور که آرمان امام (ره) است تجدید پیمان کنند.
وی در ادامه مطالعه و احداث تونل در گردنه اسدآباد، تأمین نیروی انسانی و ساختمان اداری برای برخی ادارات را از جمله خواسته‌های شهرستان اسدآباد از رئیس جمهور در دور چهارم سفر رئیس جمهور برشمرد.
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه 4 میلیارد تومان اعتبار برای موارد خاص به استان اختصاص داده شده است، افزود: در سفر معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور از این مبلغ 2 میلیارد تومان به اسدآباد اختصاص داه شد.
امام جمعه اسدآباد هم سفر رئیس جمهور به استان همدان را در دهه کرامت مایه برکت خواند و گفت: می‌طلبد که مسئولان فرصت را غنیمت بشمارند و با جرأت خواسته‌های کلان و مهم را از رئیس جمهور بخواهند.
حجت‌الاسلام سید‌موسی حسینی‌مجد حضور پر شور و گسترده مردم اسدآباد را در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور در کسب بودجه و اعتبارات یک امر تاثیرگذار و اثربخش دانست و تصریح کرد: ‌مردم این شهرستان باید همچون گذشته همدلی و یکرنگی را در سفر دومین شخص اجرایی کشور به نمایش بگذارنند.

انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول