اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند خبر داد:

تشکیل کمیته‌های 6‌گانه برای استقبال از هیئت دولت‌

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: کمیته‌های شش‌گانه برای استقبال از هیئت دولت در نهاوند تشکیل شده است.

تشکیل کمیته‌های 6‌گانه برای استقبال از هیئت دولت‌
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در شورای اداری نهاوند اظهار کرد: سفرهای هیئت دولت در دور چهارم با ادوار گذشته متفاوت است زیرا در این مرحله همانند مرحله نخست سفر ریاست محترم جمهور در سطح شهرستان حاضر می‌شوند و با مردم نهاوند دیدار مستقیم دارند لذا همه شرایط برای حضور رئیس جمهور و استقبال پرشور از ایشان در نهاوند مهیا شده است.
وی افزود: در این رابطه کمیته‌های شش‌گانه کمیته استقبال، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، تدارکات و پشتیبانی، حمل ‌و نقل، امنیتی و انتظامی، امداد و فوریت‌ها و تزئینات و آذین‌بندی با مسئولیت فرمانداری و ادارات تابعه نهاوند ایجاد شده و هر یک از ادارات وظیفه‌ای خاص را بر عهده دارند.
فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه اولویت فضای کاری در استان و شهرستان توجه به سفر هیئت دولت است نه چیز دیگر، بیان کرد: از آن جایی که این سفر دارای خیرات و برکاتی برای مردم و توسعه شهرستان است همه عوامل اجرایی شهرستان موظف به برنامه‌ریزی مطلوب برای بهره‌مندی شهرستان از برکات این سفر هستند.
وی عنوان کرد: همه مرخصی‌ها و مأموریت‌ها در این هفته تا پایان هفته لغو می‌شوند و حدالامکان مدیران نیز باید کارکنان خود را برای حضور در اداره ملزم کنند.
زارعی‌کوشا از ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به معرفی پروژه‌هایی که قابل افتتاح و یا کلنگ‌زنی هستند به فرمانداری اقدام کنند تا با حضور وزیر معین و یا یکی از مقامات مسئول کشوری عملیات کلنگ‌زنی یا افتتاح پروژه‌های نهاوند انجام گیرد.
وی تأکید کرد: طی سه مرحله سفر هیئت دولت به استان پروژه‌ها و مصوبات مناسب و اثربخشی برای نهاوند به تصویب رسیده‌اند که در دور نخست و دوم سفر تعداد 121 مصوبه با 196 پروژه ویژه نهاوند تصویب شده که 98 درصد از این تعداد مصوبه و پروژه به مرحله اجرا رسیده‌اند.
فرماندار نهاوند همچنین تصریح کرد: در دور سوم سفر که دوران طلایی و اثرگذاری برای توسعه نهاوند بود 120 مصوبه با 196 پروژه ویژه نهاوند مصوب شد که در حال اجرایی شدن هستند.
وی همچنین در این نشست سال 90 را برای نهاوند سال پرکار ذکر کرد که فعالیت مدیران به ویژه در نیمه دوم این سال دو چندان می‌شود.
زارعی‌کوشا با اشاره به سفر دور سوم استاندار به نهاوند که در نوع خود بی‌نظیر بود اشاره کرد و گفت: در این دو روزی که استاندار در نهاوند حضور داشتند بیش از ده‌ها برنامه فرهنگی، مردمی برگزار شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به شورای اداری بزرگ شهرستان در مصلی اشاره کرد.
وی شهرستان نهاوند را به دلیل وجود ظرفیت‌های بالایی که در دوران قبل و بعد از انقلاب داشته و دارند موجب خدمت بیشتر مسئولان به مردم ذکر و خاطرنشان کرد: نهاوند توانسته است در زمینه ایجاد اشتغال تعهد شده سال 90 مقام دوم استان را کسب کند لذا توجه دولتمردان با حضور هر از چندگاهی به این شهرستان نشان از عمق توجه مسئولان کشور و استان برای پیشرفت و تعالی این شهرستان در حوزه‌های مختلف است.
در پایان یارولی سیف به عنوان شهردار نهاوند معرفی و از زحمات نادر اسماعیلی سرپرست وقت شهرداری نهاوند تجلیل شد.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول