اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

بیشترین حجم سفر هیئت دولت متوجه بشرویه است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: با توجه به حجم محرومیت و لزوم ارائه امکانات بهتر و مناسب با شاخص‌های معمول شهری، بیشترین حجم سفر هیئت دولت در این دوره متوجه بشرویه خواهد بود.

بیشترین حجم سفر هیئت دولت متوجه بشرویه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی پیش از ظهر امروز در جلسه تشکیل ستاد سفر هیئت دولت در شهرستان بشرویه اظهار داشت: شهرستان بشرویه یکی از شهرستان‌های تازه تأسیس کشور است که با حسن توجه خاص ریاست جمهور ارتقا پیدا کرد و در این سفر برای نخستین بار هیئت دولت به این شهرستان سفر می‌کنند.
وی ادامه داد: با توجه به حجم محرومیت و لزوم ارائه امکانات بهتر و مناسب با شاخصه‌ای معمول شهری، بیشترین حجم سفر هیئت دولت در این دوره متوجه بشرویه خواهد بود.
فرماندار بشرویه گفت: در سفرهای قبلی مصوبات خوبی برای شهرستان در نظر گرفته شد که تعدادی از این مصوبات هنوز به مرحله قابل قبولی نرسیده است که از این سفر نسبت به تکمیل و یا جایگزینی آنها اقدام مؤثری می‌شود.
پورسلطانی با اشاره به روند شهرستان شدن بشرویه از لحاظ کسب امکانات و استقرار ادارات افزود: تاکنون ادارات زیادی در شهرستان مستقر شده‌اند و این وضعیت در حال پیگیری است.
فرماندار بشرویه اظهار امیدواری کرد: با روند موجود مهاجرت از شهرستان به صفر برسد و حتی مهاجرت معکوس و برگشت به شهرستان داشته باشیم.
پورسلطانی با اشاره به خشکسالی‌های متوالی در این شهرستان که به دنبال آن قنوات برخی از روستاها خشک شده تاکید کرد: برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها باید چاره‌اندیشی بهتری شود و می‌توان با واگذاری مجوز حفر چاه در مظهر قنات به میزان آبدهی قنات، ادامه حیات را در روستاها فراهم آورد.
در ادامه این جلسه کمیته‌های مختلف ستاد سفر هیئت دولت معرفی شدند که بر این اساس کمیته امنیتی و انتظامی به مسئولیت ناحیه سپاه، کمیته استقبال به مسئولیت محمد‌رضا فیض‌آبادی، کمیته تشریفات و تبلیغات به مسئولیت علی روح‌بخش و کمیته تدارکات و پشتیبانی به مسئولیت علی‌ شفیعی شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول