اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری:

سازمان امور فرهنگی شهرداری ساری راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای اسلامی شهر ساری خواستار پیگیری و راه‌اندازی سازمان امور فرهنگی شهرداری‌ها برای ساماندهی امور فرهنگی شهرداری ساری شد.

سازمان امور فرهنگی شهرداری ساری راه‌اندازی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد آقا میری صبح امروز در صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی باید فرهنگی و مردمی باشد، بیان داشت: انتظار اصحاب خرد و اندیشه از نیروی انتظامی این است که پلیس امروز با توجه به پیشرفت نوع جرایم مجهز به دانش نوین باشد که در این راستا با راه‌اندازی فتا اقدام خوبی در راستای مقابله با جرائم اینترنتی و سایبری انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا پلیس برای حفظ امنیت جامعه در رسانه‌ها بیشتر کلماتی به کاربرده  شود که بار تهدید نداشته باشد.  
آقامیری با اشاره به اینکه برای مقابله با پلیدترین بحران اجتماعی و نگرانی خانواده‌ها اعتیاد توام با جنبشی اجتماعی است، خاطرنشان کرد: الگوی مصرف در اعتیاد تغییر کرده و مواد مخدر سنتی در زمان کوتاهی در اختیار متقاضی قرار داده می‌شود و برای مقابله با اعتیاد نیروی انتظامی با سازمان‌های مردم نهاد، شوراها، هیئت امنای مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، شهرداری‌ها، بهزیستی، آموزش و پرورش و رسانه‌ها فعالیتی منسجم داشته باشند.
به گزارش فارس، عضو شورای اسلامی شهر ساری مسایل اقتصادی، اجتماعی و سرخوردگی جوانان را از علت‌های گرایش به مواد مخدر دانست و گفت: برای مقابله با اعتیاد باید تلاشی مضاعف داشت و مهم‌ترین مولفه آگاهی است، نه برخورد و جوان باید بداند اعتیاد راه نجات از وضع موجود نیست.
وی خاطرنشان کرد: در مرکز استان نگرش مسئولان تربیت بدنی، شورای شهر و شهرداری‌ها باید برای رفع مشکلات نیمی از جمعیت شهر یعنی زنان باشد که در این بخش نبود حداقل یک عنصر شورا از جامعه بزرگ زنان در ساری و نیز نبود حضور زنان فهیم در عرصه مدیریت موجب عدم توجه کافی به مشکلات زنان به‌ویژه دختران شده است.
آقامیری ادامه داد: دختران به دلیل کمبود فضاهای ورزشی بیشتر در معرض آسیب‌های جسمی و بدنی قرار دارند که از مسئولان آموزش و پرورش با تدبیری که می‌اندیشند حداقل شیر مدارس دخترانه را به علت سوءتغذیه دختران حذف نکنند.
این مسئول ابراز داشت: هر نوع انحراف اخلاقی در جامعه منتسب به قشر بانوان می‌شود در حالیکه کسی نمی‌تواند اثبات کند آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی در مدارس دخترانه در مقایسه با مدارس پسرانه چه میزان است.
رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای شهر ساری خواستار پیگیری و راه‌اندازی سازمان امور فرهنگی شهرداری‌ها برای ساماندهی امور فرهنگی شهرداری ساری شد و اذعان داشت: 17 مهر روز جهانی کودک که در ادوار گذشته بسیار در شورای  شهر بها گذاشته می‌شد و می‌رفت که یک سنت باشد امسال فراموش شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول