اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور سینمایی ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد:

صدور مجوز برای راه‌اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: 12 فقره مجوز از ابتدای سال تاکنون برای راه‌اندازی فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی در آذربایجان غربی صادر شده است.

صدور مجوز برای راه‌اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی
حسین پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: متقاضیان زیادی برای دریافت مجوز مذکور به این دستگاه مراجعه کردند که بعد از بررسی شرایط موجود در راستای صدور مجوز برای تعدادی از آنها اقدام شد.
وی افزود: 9 فقره از مجوزهای مذکور در سه ماهه نخست جاری و سه فقره در سه ماه دوم امسال به افراد واجدالشرایط صادر شد تا در چارچوب  قانون و فرهنگ جامعه فعالیت خود را آغاز کنند و به نیازهای مراجعان به ویژه جوانان در امور سمعی و بصری پاسخ دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: امسال برای تاسیس شرکت‌های تولید فیلم ویدئویی هفت فقره مجوز صادر شد که از این تعداد سه فقره در سه ماه نخست سال و چهار فقره هم در سه ماه دوم سال به متقاضیان و علاقمندان صادر شد تا در حوزه ساخت فیلم وارد فعالیت شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه مجوز مورد نیاز برای استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای توسط مسئولان این دستگاه صادر می‌شود، ادامه داد: افراد زیادی برای دریافت مجوز استفاده از تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای تاکنون مراجعه کردند ولی با وجود تعداد زیاد مراجعان در این مدت فقط برای 2 نفر هتل‌دار مجوز صادر شد.
پناهی افزود: در چارچوب قانون به افراد واجدالشرایط مجوز بهره‌گیری از ماهواره صادر می‌شود به‌ طوری که افراد متقاضی باید دلایل توجیهی خود را به تایید بالاترین مقام اجرایی خود برسانند تا بعد از کسب موافقت‌های لازم شرایط متقاضی بررسی شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه راه هرگونه سوء‌استفاده از ماهواره باید مسدود شود، گفت: در جهان امروز تجهیزات ماهواره‌ای به طور قطع یک وسیله ارتباط جمعی برای انتقال فرهنگ، علم و ... در اختیار اقشار مختلف مردم قرار گرفته است از این ‌رو برای استفاده مطلوب از آن باید فرهنگ‌سازی شود تا از آن به اشکل نامناسب استفاده نشود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول