اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

کرمان به جایگاه امنیتی مناسب رسیده است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: اکنون استان کرمان به جایگاه امنیتی مناسب و خوبی رسیده است.

کرمان به جایگاه امنیتی مناسب رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در کرمان به مناسبت هفته ناجا مهم‌ترین وظیفه حاکمیت را تأمین امنیت و آرامش در جامعه عنوان و اظهار داشت: این امر خود پیش‌نیاز و مقدمه توسعه همه‌جانبه کشور است.  
وی بیان کرد: نظم و امنیت پایدار در جامعه با وجود نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر و کارآمد ممکن می‌شود.   
نجار با تأکید بر حفظ دائم کار‌آمدی نیروهای مسلح بیان داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا این نیرو با افزایش آگاهی مردم تلاش‌ها و خدمات خود در زمینه‌های مختلف را هرچه بیشتر در جامعه مطرح کند.  
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز متدین‌ترین، با‌ایمان‌ترین و کار‌آمدترین نیرو است.  
نجار گفت: نیروی‌های مسلح از میان مردم بر‌خاسته و با اعتقاد و ایمان به خداوند متعال در مسیر آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کند.
استاندار کرمان تلاش‌های نیروهای مسلح در کشور و استان را به منظور برقراری نظم و امنیت شایسته تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان کرمان دلسوزانه و مدبرانه در انجام مأموریت‌های خود تلاش می‌کند.
وی عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و سایر نهادهای دست‌اندرکار تاکنون بیش از 50 نفر از اشراری که سابقه شرارت داشتند، دستگیر و یا به هلاکت رسیده‌اند.  
نجار اظهار داشت: در پنج ماه نخست سال جاری بیش از 36 درصد کاهش نا‌امنی و افزایش امنیت را در استان کرمان شاهد بودیم که قابل تقدیر است.  
وی گفت: از خرداد ماه سال گذشته تا پایان سال نیز 43 درصد افزایش امنیت را در استان شاهد بودیم.
نجار ارتقای امنیتی استان کرمان را حاصل تلاش نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی دانست و افزود: اکنون استان کرمان به جایگاه امنیتی مناسب و خوبی رسیده است.
نجار تصریح کرد: اگر نظم و امنیت جامعه‌ای خدشه دار شود، هیچگاه مسیر توسعه را طی نمی‌کند. 
وی عنوان کرد: در مقابل ظلم و ناحق باید با تمام قدرت ایستادگی کرد، اما در مقابل مظلوم باید خاشع و خاضع بود.
نجار بیان داشت: پلیس باید در برقراری امنیت مشارکت همه‌جانبه مردم را به عنوان پشتیبانی قوی همواره مد‌نظر خود داشته باشد و تمام همت و تلاش در راستای ارتقای مشارکت عمومی اقدام کند.
وی بیان کرد: همراهی و حضور مردم، کارها را سریع‌تر، مطلوب‌تر، با هزینه و زمان کمتر و بهره‌وری بیشتر میسر می‌کند.  
نجار با تأکید بر تقویت روحیه شجاعت به عنوان لازمه کار پلیس خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع جرم اصلی است که پلیس باید در اولویت کار خود قرار دهد.
استاندار کرمان گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم همکاری جامعه و تمام دستگاه‌های مسئول اصلی الزامی است و در غیر اینصورت برقراری امنیت با دشواری روبه‌رو می‌شود.  
نجار اظهار داشت: تقویت روحیه خیر‌خواهی، مبارزه جدی با مواد مخدر و شناخت آسیب‌ها از مواردی است که باید مورد تأکید پلیس باشد.
وی با اشاره به کشف بزرگ‌ترین محموله مواد مخدر در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز دشمن با حربه مواد مخدر به میدان آمده تا بنیاد خانواده را از بین ببرد و ناهنجاری و بزهکاری اجتماعی را در جامعه ایجاد کند.
نجار بیان داشت: دشمنان به دنبال این هستند که اراده ملت ایران به ویژه جوانان را نشانه گرفته و مانع بروز خلاقیت‌های آنها و در نهایت پیشرفت کشور شود.
استاندار کرمان عزت و اقتدار نظام را در پرتو ایمان، ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فردی بصیر، وارسته و هوشمند است و بنا به تأکید امام راحل همواره باید پشتیبان ولی‌فقیه بود تا آسیبی به این مملکت وارد نشود.
نجار خاطرنشان کرد: اگر رئیس جمهوری کشور با عزت و قدرت تمام در صحن مجامع بین‌المللی اهداف استکبار را به چالش می‌کشد و از حقانیت نظام، ملت و جامعه بشری مظلوم دفاع می‌کند در سایه وحدت، همدلی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول