اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان:

سهم نیروی انتظامی در تامین امنیت "نثار جان" است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی استان گفت: سهم نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه نثار جان است.

سهم نیروی انتظامی در تامین امنیت "نثار جان" است
وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شهادت گروهبان یکم بهزاد جعفری از ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: سهم نیروی انتظامی در هفته نیروی انتظامی و در راستای تحقق شعار هفته نیروی انتظامی نثار‌ جان است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در همه صحنه‌ها در راستای اجرای ماموریت‌های خود و تامین امنیت جامعه تلاش می‌کند، یادآور شد: موجب افتخار است که در هفته نیروی انتظامی یکی از نیروهای ارزشمند این فرماندهی به درجه رفیع شهادت دست یافته و سهم خود را در تامین امنیت جامعه خود به خوبی ایفا کرده است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره مورد اعتماد مردم بوده و در همه مشکلات و حتی در حل اختلافات خانوادگی نیز مردم را یاری می‌کند.
وی یادآور شد: یکی از ماموران نیروی انتظامی ‌حین اجرای ماموریت بر اثر ضربه چاقوی فردی موتور سوار با نام ر-ش به شهادت رسید.
موسوی با بیان اینکه قاتل این فرزند برومند انقلاب در باغات اطراف تهران دستگیر شد، افزود: همکاران این قاتل نیز امروز صبح دستگیر شده بودند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: شهید بهزاد جعفری با درجه گروهبان یکم متولد چهارم اسفند ماه 1364 در خرم‌دره است که با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که قاتل فردی سابقه‌دار در زمینه مواد مخدر است.
وی با بیان اینکه این سرباز حافظ نظم و امنیت در حین گشت‌زنی در سطح شهر خرم‌دره از طریق یکی از شهروندان مطلع می‌شود که یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در اطراف میدان مادر در حال توزیع مواد مخدر است، افزود: مامور نیروی انتظامی پس از حضور در محل و با رعایت حقوق شهروندی به وی نزدیک می‌شود که این فرد با ضربه چاقو مامور نیروی انتظامی را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.
موسوی با اشاره به مامور نیروی انتظامی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را نثار تامین امنیت جامعه می‌کند، خاطرنشان کرد: شهید بهزاد جعفری به همراه سرنشین موتور سیکلت در محل وقوع جرم حضور داشته و پس از متواری شدن این فرد در شب میلاد امام رضا (ع) به درجه رفیع شهادت می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه از شب گذشته تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد، یادآور شد: قاتل شهید بهزاد جعفری دستگیر و برای طی مراحل قانونی پرونده خود به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شده است.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان بیان داشت: در بررسی‌های پلیس مشخص شد وی از قاچاقچیان توزیع مواد مخدر و دارای سابقه شرارت است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول