اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

امنیت فهرج مطلوب است

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: شهرستان فهرج از امنیت قابل قبول و مطلوبی برخوردار است و جزو امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمان محسوب می‌شود.

امنیت فهرج مطلوب است
به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین عصر امروز در همایش نیروی انتظامی در فهرج با بیان اینکه با تعامل نیروهای نظامی و مسئولان شاهد کاهش ناامنی در فهرج هستیم، اظهار داشت: ناامنی در شهرستان فهرج کاهش چشمگیری داشته است.
وی با اشاره به اقدامات و پیگیری‌های لازم برای خدمت رسانی به مردم بخش نگین کویر بیان داشت: برای خدمت رسانی بیشتر به این بخش یک کلانتری راه‌اندازی می‌شود.
فرماندار فهرج معضلات فرهنگی و اجتماعی منطقه را یادآور شد و گفت: در این شهرستان ازدواج دختران در سن پایین جزو معضلات است و باید چاره‌اندیشی شود.
وی بر همکاری و تعامل بسیج و سپاه تأکید کرد و افرود: ارتقای فرهنگ عمومی نقش مهمی در ایجاد امنیت، توسعه و آبادانی دارد.
زین‌الصالحین تکریم مردم و ارباب ‌رجوع را بسیار مهم خواند و افزود: تمام زیرساخت‌های فهرج در حال حاضر آماده است و 10 آموزشگاه مقاوم در حال بازسازی است و جزو امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمان محسوب می‌شود.
فرماندار فهرج با تأکید بر امر تکریم ارباب‌رجوع بیان داشت: مردم باید در اجرای موفق طرح سرشماری نفوس و مسکن نهایت دقت را داشته باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج نیز مهم‌ترین عامل توسعه و آبادانی شهرستان فهرج را در گروی امنیت آن دانست و اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی منطقه وظیفه امنیت جامعه را بر عهده دارند.
غلامحسین هاشم‌آبادی از آمادگی کامل بسیجیان در برخورد با دشمنان داخلی و خارجی خبر داد و گفت: امروز بسیجیان فهرج آمادگی لازم و کافی دارند.
وی افزود: ما نباید منتظر وقوع جرم باشیم و باید با تدابیر لازم و برنامه‌ر‌یزی مناسب زمینه وقوع جرم را از بین بریم.
هاشم‌آبادی گفت: با تعامل خوب مسئولان و نیروهای بسیجی و انتظامی می‌توان شاهد کاهش چشمگیر ناامنی در شهرستان فهرج باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول