اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

پیشرفت در تمام زمینه‌ها منوط به تأمین امنیت است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه پیشرفت در تمام زمینه‌ها منوط به تأمین امنیت است، گفت: اصفهان روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است که بخش زیادی از آن را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی در تأمین امنیت هستیم.

پیشرفت در تمام زمینه‌ها منوط به تأمین امنیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در جمع فرماندهان و معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امنیت برای مردم در قالب فعالیت‌های نیروی انتظامی محقق می‌شود، اظهار داشت: با وجود تمامی سیاه‌نمایی رسانه‌های بیگانه شرایط امنیتی خوبی در کشور و استان حاکم است.
وی با اشاره به اینکه وظیفه نخست استانداری تأمین استان است، افزود: ما از نزدیک در جریان آمار و ارقام میزان جرائم و پیشگیری و تخلفات و کارهای فرهنگی نیروی انتظامی قرار می‌گیریم.
استاندار اصفهان در ارتباط با تأمین امنیت در استان اصفهان گفت: از آن جایی‌که این استان از لحاظ حجم جمعیتی و مساحت و گستردگی شرایط خاصی را دارد، بنابراین تأمین امنیت نیز در این استان به مراتب ویژه‌تر از بسیاری از استان‌های دیگر کشور است.
وی ادامه داد: اصفهان امروز به نسبت سابقه تاریخی خود پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را داشته و همین امر سبب سرازیر شدن اقوام مختلف به این استان شده و به همین نسبت کار تأمین امنیت و به‌طور کل تأمین استان در عرصه‌های گوناگون پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.
ذاکر اصفهانی بیان کرد: روزانه حجم بالایی از ورودی و خروجی را از استان اصفهان شاهد هستیم که این نیز حجم بالایی از تصادفات و حادثه‌ها را برای استان تحمیل می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه پیشرفت در تمام زمینه‌ها منوط به تأمین امنیت است، تصریح کرد: اصفهان روز به روز در حال پیشرفت و ارتقا و توسعه است و ما بخش زیادی از آن را مدیون تلاش‌ها و فداکاری‌های نیروی انتظامی در تأمین امنیت هستیم.
استاندار اصفهان ضمن قدردانی از رویکرد فرهنگی اخیر نیروی انتظامی در برخورد با مسائل و مشکلات و معضلات اجتماعی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی مردم را نسبت به نیروی انتظامی خوش بین تر کرده و مردم با اعتماد بالاتری با این نیرو تعامل می‌کنند.
 وی ادامه داد: تعامل سازنده و موثر مردم با نیروی انتظامی آرامش را در جامعه حاکم می‌کند و مردم می‌دانند که پلیس تنها در مقابله با بدنه فاسد جامعه اسلحه به دست می‌گیرد.
 
*قدرت نرم زنان و مردان ایرانی در جنگ تحمیلی دشمنان را مأیوس کرد
ذاکر اصفهانی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه جنگ نرم امروز در دستور کار دنیا قرار دارد، تصریح کرد: دولت‌ها و قدرت‌های دنیا امروز بیش از به کارگیری سلاح‌های گرم با برگزاری سلسله مباحث مختلف و برنامه‌های متفاوت در حوزه‌های گوناگون بر روی افکار جوانان ما تاثیر می‌گذارند.
وی با بیان اینکه در کوران جنگ تحمیلی که 50 کشور تسلیحات در اختیار حکومت بعث عراق برای مبارزه با ایران به کار می‌گرفتند، یادآور شد: آنچه سبب پیروزی ایران در برابر رژیم بعث شد، قدرت نرم زنان و مردان ایرانی بود که توانستند بر قدرت‌های بزرگ دنیا فائق آیند.
 
*قدرت نرم بسیار پر نفوذتر و کاراتر از قدرت سخت است
استاندار اصفهان ادامه داد: امروز ارتش‌های دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که صرف تحمیل از بالا و قوه قهریه راه به جایی نمی‌برند.
وی تاکید کرد: نمونه نفوذ قدرت نرم را می‌توان در کشورهای مصر و لیبی مشاهده کرد که با وجود در اختیار داشتن امکانات فراوان تسلیحاتی نتوانستند در برابر اراده و قدرت نرم ملت‌های خود ایستادگی کنند.
ذاکر اصفهانی بیان کرد: قدرت نرم بسیار پرنفوذتر و کاراتر از قدرت سخت است و نیروی انتظامی به خوبی با اجرای برنامه‌های فرهنگی توانسته اعتماد و مشارکت مردم را جلب کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول