اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

مشارکت مردم در تأمین امنیت از مهم‌ترین رویکردهاست‌

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان شمالی مشارکت مردم در حفظ و تأمین بیش از پیش امنیت را از مهم‌ترین رویکردهای نیروی انتظامی استان عنوان کرد.

مشارکت مردم در تأمین امنیت از مهم‌ترین رویکردهاست‌
 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صفوه‌الله امام‌وردی محمدی بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: برای تحقق این برنامه تاکنون نشست‌هایی با اقشار مختلف از جمله دانش آموزان برگزار شده است.
وی اجرای طرح‌های مختلف از جمله پلیس مدرسه را بخشی از اقدامات انجام شده در راستای مشارکت در اجرای طرح‌های پلیس عنوان کرد.
محمدی با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان سهم من در امنیت و آرامش نام‌گذاری شده است، گفت: رسانه‌ها برای تبیین اهمیت مشارکت مردم در این برنامه‌ها، نقش مهمی ایفا می‌کنند.
وی همچنین از کاهش 15 درصدی میزان جرائم در این استان طی سه ماهه دوم امسال در مقایسه با سه ماهه اول سال جاری نیز در استان خبر داد و افزود: این موفقیت‌ها با مشارکت مردم در تأمین امنیت محقق شده است.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: طی این هفته 140 عنوان برنامه در سطح این استان به اجرا در می‌آید.
استاندار خراسان شمالی هم در این آیین تأمین نظم و امنیت را از مهم‌ترین رسالت‌های نظام اسلامی برشمرد و گفت: در سایه امنیت بسیاری از برنامه‌ها در راستای رشد و پیشرفت همه جانبه تحقق می‌یابد.
ابوطالب شفقت اظهار داشت: امروز به برکت امنیت و اقتدار نیروی انتظامی مردم با آرامش زندگی می‌کنند و همکاری آن‌ها سبب کاهش جرائم خشن در سطح جامعه شده است.
وی در عین حال با اشاره به اینکه جامعه اسلامی با مطلوب فاصله دارد، گفت: همه باید تلاش کرده تا در حوزه امنیت به آن جایگاه مطلوبی که مدنظر دین اسلام است دست یابیم.
شفقت اضافه کرد: مسئولان امنیتی باید به گونه‌ای برنامه ریزی و اقدام کنند که قدرت برنامه ریزی از متخلفان گرفته و اجازه قدرت نمایی به آنان داده نشود.
در این نشست شماری از فرماندهان انتظامی استان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول