اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

قم‌ در رتبه آخر بروز رخدادهای ضدامنیتی قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم گفت: استان قم در رتبه آخر رخدادهای ضد امنیتی قرار دارد و میزان وقوع جرائم خشن نیز در پایین‌ترین حد است.

قم‌ در رتبه آخر بروز رخدادهای ضدامنیتی قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(ع)، مهدی توکلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: بر اساس ارزیابی معاونت اجتماعی ناجا، استان قم از نظر مشاهده رخدادهای ضدامنیتی آخرین استان کشور به شمار می‌رود.
وی به شاخص‌های امنیتی در استان قم اشاره کرد و افزود: جرایم خشن، تجاوز به عنف، سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی از شاخص‌های امنیتی به‌شمار می‌آید که هر چه میزان این جرایم در استانی کمتر باشد، آن استان با ضریب امنیتی بیشتری مواجه می‌شود.
توکلی با بیان اینکه شاخص‌های امنیتی استان قم به تناسب جمعیت و مهاجرپذیری این استان در سطح خوبی قرار دارد، گفت: بر اساس آمار به دست آمده، وقوع جرایم در این استان نسبت به سال گذشته شش درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه برای دومین سال متوالی وقوع جرایم در این استان کاهش یافته است، افزود: در استان قم آرامش قابل قبولی نسبت به کل کشور حاکم است و وقوع انواع جرم نسبت به میانگین کشوری کمتر است.
فرمانده انتظامی استان قم همکاری خوب مردم در رعایت هنجارهای اجتماعی و نقش اثرگذار روحانیون را از جمله عوامل کاهش وقوع جرم در استان قم برشمرد.
انتهای پیام؛/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول